Archief - Worms: Ultimate Mayhem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_wormsum.jpg


officiële site

release: 15 februari 2012 (PlayStation Store)
genre: artillery
dev: Team 17

>>> GameTrailers


Next-gen mix van Worms 3D en Worms 4.

Team 17 Head of Design John Dennis voices his delight at bringing the 3D turn-based mayhem into the current generation: “It’s been an absolute pleasure getting the chance to revisit two titles that we remember so fondly. In squeezing the entire content of both “Worms 3D” and “Worms 4: Mayhem” into one collector’s edition digital package, we’ve delivered a “best of the 3D Worms games” experience, complete with 60 single-player missions, 12 graphical themes, 38 weapons, full online play for up to four players and literally more ways to customise your worm and game experience than we can count.”

image_worms_ultimate_mayhem-16489-2361_0001.jpg


image_worms_ultimate_mayhem-16489-2361_0008.jpg

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Worms eigenlijk nog nooit in 3d gespeeld, zijn die eigenlijk de moeite?

FEW

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Worms eigenlijk nog nooit in 3d gespeeld, zijn die eigenlijk de moeite?
Nope, accuraat richten is veel moeilijker omdat er een 3de dimensie bij komt, maar net zoals in 2D Worms games, gooien de CPU speler wel altijd perfect granaten etc.

FEW

Legacy Member
Jersy zei:
de reden waarom ik die games niet meer speel
cpu is altijd er boenk op en das maar meh
Maar bij de 2D viel dat wel mee omdat je daar nog kans maakte, maar met die extra dimensie is dat echt niet meer te doen.

SimonABC

Legacy Member
Mjaaa, wie speelt er nu tegen de CPU :)

Worms is toch gemaakt voor multiplayer? 'k heb mij nog wel geamuseerd met worms 3D op gamecube een aantal jaar geleden.

Belgianbonzai

Legacy Member
Maar zelfs 2 spelers is die 3D gewoon klote omdat het veel te lang duurt.
2D kan je elkaar redelijk vlug afmaken. Tegen dat je een hit hebt in 3D is de fun er al af bij wijze van spreken.

Yones

Legacy Member
meh 3d, niet zo een fan van. maar deze komt zeker in huis. Versus met wat maten is altijd gieren bij worms.

Teknohol1c

Legacy Member
Boh, kheb hier nog worms forts: under siege liggen. Kvond die toch lachen om met 2 te spelen. Eerst een stevig fort uitbouwen en dan elkaar te lijf gaan met wapens afhankelijk van de torens dat je op staat.
Maar het is idd niet zo makkelijk om op target te zitten in 3D

gang57

Legacy Member
instand buy!

ik vond den 3d juist de beste, met 2d duurt het spel altijd zo kort, een donkey of een banana bom en de map is weg en dus echt geen uitdaging maar kwesti van geluk dat je de eerste bent , ale in worms 1 toch zeker die heb ik juist gekocht vanwege die plus korting :)

Vedeco

Legacy Member
Sorry voor deze verschrikkelijke bump maar is er hier al wat meer nieuws over? Ondertussen is het al Q1 2012 en nog steeds niets op PSN. Er verscheen wel een expansion voor Armageddon om de launch van Ultimate Mayhem te vieren maar daar zie ik toch niet veel van :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan