Archief - PlayStation Store - 29 februari 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_120229.jpg

gld_psn_store3.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over oude games:
hebben trophies: Sega DreamCast, Sega CD
geen trophies: Sega MegaDrive, NeoGeo, PS2*, PSone, minis, PSP

* originele PS2-games, niet de HD-ports (die wél trophies hebben)​

deze week


België


DEMOS

► Choplifter HD (1.5 GB)
► Killzone 3 Multiplayer (4.1 GB)
► Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (1 GB)
► FIFA Street (2 GB)

GAMES

► Choplifter HD (€9.99)
► The Jak and Daxter Trilogy (€39.99 of €14.99 per game)
► Killzone 3 Multiplayer (€14.99)
► BioShock 2 (€19.99)

► (PS2) The Seed (€4.99)

► (PSone) Resident Evil 2 (€9.99)
► (PSone) Resident Evil 3 (€9.99)

ADD-ONS

► Assassin’s Creed: Revelations
- The Lost Archive (€9.99)​


Japan


DEMOS

► Gal*Gun​


USA


DEMOS

► Top Gun: Hardlock (450 MB)
► The Simpsons Arcade Game (21 MB)
► Killzone 3 Multiplayer (3.97 GB)
► FIFA Street (1.91 MB)
► Major League Baseball 2K12 (856 MB)

GAMES

► Storm ($9.99)
► Killzone 3 Multiplayer ($14.99)
► Medieval Moves: Deadmund’s Quest ($39.99)
► Deus Ex: Human Revolution ($39.99)

► (PS2) Primal ($9.99)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon

• enkel op PlayStation


binnenkort

○ 07/03 ... Trine 2

• 14/03 ... Journey
○ 14/03 ... Warp

○ ??/04 ... Rayman 3: Hoodlum Havoc



meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

GianniK

Legacy Member
Ga Fifa Street toch eens proberen en de MP van Killzone 3 ook natuurlijk!

chellesan

Legacy Member
choplifter heb ik nog als kind gespeeld, zal eens de demo downloaden en zien hoe het is

Goldrusher

Legacy Member
Het is "gratis", maar als een soort uit de kluiten gewassen demo.
Je krijgt geen trophies en bent beperkt in ranks.

Dubbed Killzone 3 Multiplayer, it includes the Guerrilla Warfare, Warzone and Operations game modes, as well as the original Killzone 3 maps AND all Killzone 3 DLC maps. Best of all, it’s free to try – you can play any of the maps and modes until you reach the rank of Sergeant I.

If you want to keep playing, attain higher ranks, and earn any of Killzone 3 Multiplayer’s four exclusive new trophies, you can unlock the full version for only €14.99/£11.99. Doing so will net you a 24-hour double XP bonus, 3 free unlock points, the ability to set up clans and custom games and access to the Botzone mode to help hone your combat skills.

Cranberry

Legacy Member
Dus dat is dan de complete multiplayer voor 15€? Is dat een beetje de moeite?

Goldrusher

Legacy Member
Voor de Vita is er deze week niets, enkel wat MotorStorm DLC. Daarvoor ga ik geen thread maken.

Kolores

Legacy Member
Resident Evil 2 is alleen gratis voor Amerikaanse Plussers ofzo? Hij zegt hier dat mijn account de content niet kan accessen. Waarom zetten ze dat er dan tussen?

duck

Legacy Member
Kolores zei:
Resident Evil 2 is alleen gratis voor Amerikaanse Plussers ofzo? Hij zegt hier dat mijn account de content niet kan accessen. Waarom zetten ze dat er dan tussen?

Zal wel weer een foutje zijn van die sukkelaars die de belgische store updaten, zon fouten maken ze zeker 1 keer per maand

Jornax

Legacy Member
WO ISJ MEINEN TRAAIN ZWEI?

Seriously, ging toch in februari komen?

Obs

Legacy Member
Gisteren Resident Evil 3 gratis binnen gehaald met PSN PLUS, maar bij Resident Evil 2 kwam er "object niet beschikbaar op deze account" ofzoiets
nochtans staat er op psn eu blog : "Not available in DE" en we zijn hier nog altijd BE dacht ik :(

Dinsdagland

Legacy Member
Ik wil ook de RE-games met mijn plusaccount :angry:

edit: werkt perfect nu :p

Lorim

Legacy Member
Is er ergens een lijst te vinden van PS2 games die nog gaan uitkomen op de store?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan