Archief - PlayStation Store - 11 januari 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_120111.jpg

gld_psn_store.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over de games:

[table=head ]type | trophies ? | speelbaar op PS3 ? | speelbaar op PSP ?
PS3 | ja | ja | nee
Sega DreamCast | ja | ja | nee
Sega CD | ja | ja | nee
Sega MegaDrive | nee | ja | nee
NeoGeo | nee | ja | ja
PS2* | nee | ja | nee
PSone | nee | ja | ja
minis | nee | ja | ja
PSP | nee | nee | ja[/table]

* HD-ports (op de Store staat er altijd "HD" bij) hebben wél trophies.

deze week


België


DEMOS

► Final Fantasy XIII-2 (1.5 GB)
► Asura’s Wrath (800 MB)
► Grand Slam Tennis 2

GAMES

► Amy (€9.99)
► Zack Zero (€12.99)
► Darksiders (€14.99)

PSP GAMES

► (minis) Psycho Soldier (€2.49)
► (minis) Victory Road (€2.49)​


Japan


DEMOS

► Beyond the Future: Fix the Time Arrows​


USA


DEMOS

► Choplifter HD (1.43 GB)
► Crazy Machines Elements (340 MB)
► Asura's Wrath (718 MB)
► Final Fantasy XIII-2 (1.74 GB)
► Grand Slam Tennis 2
► Wanted Corp (1.97 GB)

GAMES

► Choplifter HD‎ ($14.99)
► Crazy Machines Elements ($9.99)

► Sports Champions ($29.99)
► Toy Story 3: The Game ($19.99)

► (PSone) Final Fantasy Origins ($9.99)​


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon

• enkel op PlayStation


binnenkort

○ 18/01 ... Kingdoms of Amalur demo

○ 25/01 ... The Darkness II demo

○ ??/02 ... Trine 2
○ ??/02 ... Gotham City Impostors

• 22/02 ... MotorStorm RC


to be announced

• TBA ..... Journey
• TBA ..... Papo & Yo
• TBA ..... Retro/Grade
• TBA ..... Smash 'n' Survive
• TBA ..... Alien Spidy

○ TBA ..... Carmageddon: Reincarnation
○ TBA ..... Counter-Strike: Global Offensive
○ TBA ..... Hawken
○ TBA ..... I Am Alive
○ TBA ..... Joe Danger: The Movie
○ TBA ..... Orion: Prelude
○ TBA ..... Quantum Conundrum
○ TBA ..... Rock of Ages
○ TBA ..... Toki Remixed
○ TBA ..... Tony Hawk's Pro Skater HD
○ TBA ..... Wildlife: Forest Survival
○ TBA ..... Wrecked: Revenge Revisited
○ TBA ..... Awesomenauts
○ TBA ..... Flying Hamster HD
○ TBA ..... Machinarium
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Oddysee HD
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Exoddus HD
○ TBA ..... Oddworld: Munch's Oddysee
○ TBA ..... Rayman 3: Hoodlum Havoc HD
○ TBA ..... The House of the Dead III
○ TBA ..... The House of the Dead 4
○ TBA ..... The Simpsons Arcade Game


meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

GianniK

Legacy Member
Kan al niet wachten om de demo van final fantasy te spelen.

Jornax

Legacy Member
Unpro zei:
Nog altijd geen trine...

Eind januari/begin februari hopen ze (dus ten vroegste) en werd er gezegd op de PSN Blog, ik zou er zelf al haast een US PS Store kaartje voor kopen :p

kimme1975

Legacy Member
As ge Trine wilt spelen gewoon ff amerikaans account aanmaken en US-Card kopen online en tis gefixt!! :-)

duck

Legacy Member
kimme1975 zei:
As ge Trine wilt spelen gewoon ff amerikaans account aanmaken en US-Card kopen online en tis gefixt!! :-)

Of nog een paar weken geduld hebben, genoeg toppers uitgekomen in de laatste paar maanden om mee bezig te houden tot dan.

TotallyZen

Legacy Member
Wat een zotte demo van Asura's Wrath!
Er compleet over, lol... I was like :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan