Archief - PlayStation Store - 1 februari 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_120201.jpg

gld_psn_store.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over de games:

[table=head ]type | trophies ? | speelbaar op PS3 ? | speelbaar op PSP ?
PS3 | ja | ja | nee
Sega DreamCast | ja | ja | nee
Sega CD | ja | ja | nee
Sega MegaDrive | nee | ja | nee
NeoGeo | nee | ja | ja
PS2* | nee | ja | nee
PSone | nee | ja | ja
minis | nee | ja | ja
PSP | nee | nee | ja[/table]

* HD-ports (op de Store staat er altijd "HD" bij) hebben wél trophies.

deze week


België


DEMOS

► Pixeljunk SideScroller (52 MB)
► Syndicate (620 MB)
► Twisted Metal (MP) (1.7 GB)

GAMES

► Kane & Lynch: Dead Men (€19.99)
► Kane & Lynch 2: Dog Days (€21.99)
► Mini Ninjas (€19.99)

ADD-ONS

► Dead Island
- Ryder White (€9.99)

PSP GAMES

► (minis) Prehistoric Isle (€2.49)​


UK


DEMOS

► Gotham City Impostors (MP) (1.6 GB)​


Japan


DEMOS

► Beyond the Future: Fix the Time Arrows​


USA


DEMOS

► Puddle (1.1 GB)
► Syndicate (620 MB)
► Twisted Metal (MP) (1.5 GB)

GAMES

► Puddle ($9.99)
► Madden NFL 12 ($29.99)
► Kane & Lynch: Dead Men ($14.99)
► Kane & Lynch 2: Dog Days ($19.99)
► Mini Ninjas ($19.99)​


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon

• enkel op PlayStation


binnenkort

○ 08/02 ... Shank 2
○ 08/02 ... The Simpsons Arcade Game

○ 15/02 ... Mass Effect 3 demo

• 22/02 ... Starhawk MP beta
• 22/02 ... MotorStorm RC

○ ??/02 ... Trine 2
○ ??/02 ... Gotham City Impostors



to be announced

• TBA ..... Journey
• TBA ..... Papo & Yo
• TBA ..... Retro/Grade
• TBA ..... Smash 'n' Survive

○ TBA ..... Worms Ultimate Mayhem
○ TBA ..... Counter-Strike: Global Offensive
○ TBA ..... Hawken
○ TBA ..... I Am Alive
○ TBA ..... Joe Danger: The Movie
○ TBA ..... Orion: Prelude
○ TBA ..... Carmageddon: Reincarnation
○ TBA ..... Quantum Conundrum
○ TBA ..... Rock of Ages
○ TBA ..... Toki Remixed
○ TBA ..... Tony Hawk's Pro Skater HD
○ TBA ..... Wildlife: Forest Survival
○ TBA ..... Wrecked: Revenge Revisited
○ TBA ..... Alien Spidy
○ TBA ..... Awesomenauts
○ TBA ..... Flying Hamster HD
○ TBA ..... Machinarium
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Oddysee HD
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Exoddus HD
○ TBA ..... Oddworld: Munch's Oddysee
○ TBA ..... Rayman 3: Hoodlum Havoc HD
○ TBA ..... The House of the Dead III
○ TBA ..... The House of the Dead 4


meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

FEW

Legacy Member
Schwimm zei:
Geef ons nu toch eens Trine 2.


SERIEUS.
Idd, al is het maar om de nieuwe soundtrack eens te kunnen horen :love: (best afspelen met deftige speakers)

[youtube]-r6NlgDdJjY[/youtube]


Dat spel draait blijkbaar op de "Frozenbyte" engine
i-see-what-you-did-there.png



Precies eindelijk nog eens een defige store update precies (ook al is het niet veel deze keer)

Hector_Be

Legacy Member
Syndicate schijnt niet echt goed te zijn iemand al gespeeld ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan