gamerchick
Legacy Member
bLz zei:Niets speciaal eigenlijk. Geen proxy. Maar ik woon in Frankrijk. Misschien heeft het daar iets mee te maken.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het eens voor mij te proberen ?
had graag een Xbox 360 code gehad , zou je hem dan door willen pme? ( Weet niet of er maar 1 soort of meerdere zijn )
Bedankt alvast
