Archief - Physical Warfare Pack, Dog Tag Pack, Skins Pack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
ja stond er bij dat het enkel voor america is, ma heb het ook getest en werkt idd nu.

gekunt er ook krijgen via dr pepper

Dr Pepper - EA

Chriskepoe

Legacy Member
Daitaito zei:
Ik heb ze.
dus kzou nie weten waarom het niet bij jullie zou lukke :)

ik krijg te zien "Welcome *****@gmail.com [logout]

Sorry, this offer is open to users in the United States and Canada only.




Need help?

Check out the FAQ."

Chriskepoe

Legacy Member
Marsmillo zei:
Ehmm, iedere keer ik kijk tegenwoordig kan ik geen chat meer aanklikken. Is dat normaal of kijk ik op de verkeerde pagina. Heb ik het verleden wel al contact gehad met hun, dus weet dat het werkt, maar nu lukt het mij precies niet meer.

Iemand die mij wil uitleggen waar dit tegenwoordig verstopt staat en wanneer je kan chatten?

same here

bLz

Legacy Member
Werkte bij mij ook, die Act of Valor promotie. Kzou wel die Dr.Pepper willen ook. :P

Chriskepoe

Legacy Member
bLz zei:
Werkte bij mij ook, die Act of Valor promotie. Kzou wel die Dr.Pepper willen ook. :P

kreeg je een code of? heb je een proxy gebruikt ofzo?
Enige hulp zou welkom zijn :)

Frado2005

Legacy Member
Act of Valor ging ook bij mij hoor, niks speciaals gedaan. Pepper geen ide,e geen zin om account te maken:p

Anoniem05

Legacy Member
je bekijkt act of valor, op het einde selecteer je je platform en volg de instructies ^^

Daitaito

Legacy Member
dr pepper wel een account gemaakt maar je hebt een code nodig.
als je iemand kent uit amerika kan em ene geven.
in mijn geval heb ik daar een account voor niks :s

Chriskepoe

Legacy Member
Wg_Flow zei:
je bekijkt act of valor, op het einde selecteer je je platform en volg de instructies ^^
nadat ik platform selecteer zegt hij.. enkel US & canada :)
Soit heb al via de live chat dog tags verkregen ;)

Psy

Legacy Member
gamerchick zei:
is dat enkel voor pc die code's of ook voor de console (xbox360 in mijn geval )

"Please note this dog tag key will only work on the PC version of the game."


Das voor alienware, de act of valor key werkt normaal wel op consoles (kunt uw platform kiezen op het einde van de trailer)

gamerchick

Legacy Member
Psy zei:

"Please note this dog tag key will only work on the PC version of the game."


Das voor alienware, de act of valor key werkt normaal wel op consoles (kunt uw platform kiezen op het einde van de trailer)


Oeps niet gezien :)

Act of valor heb ik geprobeerdmaar krijg only for north america and canada
Iemand een idee hoe dit komt of wat ik er aan kan doen ?
bedankt alvast

Psy

Legacy Member
Raar, werkte hier eergisteren gewoon toen ik het probeerde

edit, werkt nog steeds, zal ff rap bekijke & ne xbox key poste alst gedaan is :p
edit2, oesje, lijkt voor consoles idd maar alleen voor ca & usa te werken, raar dat het voor pc ook voor europa werkt :( sowwy

gamerchick

Legacy Member
Psy zei:
Raar, werkte hier eergisteren gewoon toen ik het probeerde

edit, werkt nog steeds, zal ff rap bekijke & ne xbox key poste alst gedaan is :p
edit2, oesje, lijkt voor consoles idd maar alleen voor ca & usa te werken, raar dat het voor pc ook voor europa werkt :( sowwy

Thx toch bedankt voor te proberen ;)

bLz

Legacy Member
Chriskepoe zei:
kreeg je een code of? heb je een proxy gebruikt ofzo?
Enige hulp zou welkom zijn :)

Niets speciaal eigenlijk. Geen proxy. Maar ik woon in Frankrijk. Misschien heeft het daar iets mee te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan