Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Louistje

Legacy Member
SusieQ zei:
Ja.. en neen :D

Volgende phase is de zogenaamde "open beta fase" maar het verschil met wat we gewent zijn zit hem erin dat je chars uit die open beta niet gaan gewiped worden. Tenzij er zich bugs zouden voordoen die game breaking zijn, zeggen ze op hun forum.
Ja ik had het laatst ook gelezen! Die open beta fase ging 2 weken voor de launch zijn. En als ge preordert dan kunt ge een week eerder spelen. Dus eigenlijk kunt ge dan 2 weken voor de launch al beginnen haha :p

Apathy

Legacy Member
Even een vraagje, als ik de CE pre-order bij bol, en ze sturen me de early access code per mail, ik veronderstel dat ik dan ergens de client kan downloaden zodat ik effectief kan spelen wanneer de early access begint?

Apathy

Legacy Member
Ok, een minder retarded vraag dan :D
De CE is op Bol blijkbaar uitverkocht, hij is nog wel beschikbaar op PlayerOne, heeft iemand ervaring met die site?

Jack

Legacy Member
ik zou zeggen Amazon, maar daar is het blijkbaar ook niet (meer) beschikbaar.

Apathy

Legacy Member
Ja ach fuck die CE dan maar. Is het trouwens waar dat de characters van beta 4 niet gewiped worden?

Jack

Legacy Member
Apathy zei:
Ja ach fuck die CE dan maar. Is het trouwens waar dat de characters van beta 4 niet gewiped worden?

Klopt, op voorwaarde dat er geen gamebreaking bugs zijn in het overzetten van data tussen beta en RTM. SE behoudt dus nog altijd het recht om de beta characters te wipen, maar dat zal wss niet gebeuren.

SusieQ

Legacy Member
Ik heb net een beta key ontvangen voor het OPEN BETA (niet echt open dus ;) ).

Ik heb die niet nodig en zal die hier weggeven.

Mensen die hem willen kunnen HIER een reply zetten, MAAR ik doe niet aan first come first served, ik ga dus kiezen aan wie ik hem geef, zonder daar een reden voor te geven.

Alsook zal het pas morgen zijn dat ik de key aan iemand stuur, ik wil de mensen nog beetje kans geven op het forum te komen :)

Mensen die mij stalken via PM vallen er sowieso al van tussen ;)

De mail die ik kreeg is in het frans, de link voor registratie ook, dat moet je maar allemaal zelf uitzoeken, ik stuur enkel de KEY + de registratie link via pm naar de "winnaar".

Merci de vous être inscrit(e) au test bêta de FFXIV : ARR !

Nous avons remarqué que vous n’avez pas enregistré votre clef. Afin de vous assurer que vous êtes prêt(e) pour le début de la prochaine phase de test, nous vous conseillons de le faire avant le 31 juillet 2013 à 5h00 (GMT) !

Les dates de la phase finale du test bêta seront annoncées prochainement sur le forum des testeurs bêta ainsi que sur nos autres sites.

Chronic

Legacy Member
SusieQ,

ben kandidaat voor de key, hoofdzakelijk om performance en gameplay te testen. Ben nog aan het twijfelen of ik deze koop.
Hf chosing.

Louistje

Legacy Member
Volgens mij krijgt ge sowieso een key als ge u gewoon inschrijft voor die open beta. Anders is het niet open eh...

SusieQ

Legacy Member
Key is verzonden, er waren maar twee kandidaten en het helpt niet echt als je PM box zo vol zit dat je geen pm's kan ontvangen! :hug:


Louistje zei:
Volgens mij krijgt ge sowieso een key als ge u gewoon inschrijft voor die open beta. Anders is het niet open eh...

Nope, toch niet. Het noemt wel open beta maar is inderdaad geen echte open beta zoals in andere games ;)
En ik vermoed had iedereen een open beta key gehad die zich ingeschreven heeft dat we hier wel iets meer beweging zouden zien in deze thread, maar ik ben blijkbaar de enige ;)

Crosserke

Legacy Member
Thanks for the key Susie, geregistreerd en nu wachten tot de ze client aanbieden voor P4, blijkt dat de vorige niet meer te downloaden is :unsure:

Shotterke

Legacy Member
SusieQ zei:
Key is verzonden, er waren maar twee kandidaten en het helpt niet echt als je PM box zo vol zit dat je geen pm's kan ontvangen! :hug:




Nope, toch niet. Het noemt wel open beta maar is inderdaad geen echte open beta zoals in andere games ;)
En ik vermoed had iedereen een open beta key gehad die zich ingeschreven heeft dat we hier wel iets meer beweging zouden zien in deze thread, maar ik ben blijkbaar de enige ;)

Ik heb op al mijn verschillende emails een mail gehad met een key voor de open beta en er zullen nog wel wedstrijd, ect komen met een shitload aan keys dus ik denk niet dat iemand problemen zal hebben om in de beta te komen. ;)

Het leek me maar normaal dat iedereen die zich ingeschreven had voor de closed beta een open beta key kreeg dus het leek mij de moeite niet om dat hier te posten. :)

SusieQ

Legacy Member
Crosserke zei:
Thanks for the key Susie, geregistreerd en nu wachten tot de ze client aanbieden voor P4, blijkt dat de vorige niet meer te downloaden is :unsure:

Ze hadden inderdaad gezegd dat iedereen een nieuwe client ging moeten downloaden binnenkort.

SusieQ

Legacy Member
Shotterke zei:
Ik heb op al mijn verschillende emails een mail gehad met een key voor de open beta en er zullen nog wel wedstrijd, ect komen met een shitload aan keys dus ik denk niet dat iemand problemen zal hebben om in de beta te komen. ;)

Het leek me maar normaal dat iedereen die zich ingeschreven had voor de closed beta een open beta key kreeg dus het leek mij de moeite niet om dat hier te posten. :)

Wel aangezien jij toch een account hebt, zie de officiele forums, dan zal je merken dat NIET IEDEREEN een key heeft gekregen... en je zou dan ook moeten weten (stond in je open beta mail) dat de open beta keys VOOR 31/07/13 moeten geregged worden,

Dan is het dus morgen de laatste dag, ze gaan dan toch hun best moeten doen om de rest nog keys te sturen....

Shotterke

Legacy Member
Ik zeg nergens dat iedereen een key heeft gekregen maar ze hebben toch serieus wat keys verzonden aangezien ik 5 keys heb gekregen op accounts zonder closed beta en ook op mijn 2 accounts met closed beta.

SusieQ zei:
Wel aangezien jij toch een account hebt, zie de officiele forums, dan zal je merken dat NIET IEDEREEN een key heeft gekregen... en je zou dan ook moeten weten (stond in je open beta mail) dat de open beta keys VOOR 31/07/13 moeten geregged worden,

Dan is het dus morgen de laatste dag, ze gaan dan toch hun best moeten doen om de rest nog keys te sturen....

Raar bij mij staat er iets anders:
To ensure that you are ready for the beginning of the next phase of testing, we recommend that you do so before July 31, 2013 at 5:00 am (GMT)!

Ik zie daar toch nergens iets staan van dat je je key MOET registeren voor 31/07 maar gewoon dat dat het beste is als je van het begin wil spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan