Xodiax zei:
Op high had ik iets van een 2500 punten met een GTX285 . Ik ga sevens mijn cpu ( Q9450) 400 Mhz ocen en zal wel wat beter zijn dan . Die cpu gebruikt samen met de ram in de 60% ( volgens mijn g15 ) en die kaart is nog geen jaar oud...FPS zijn in rustige omgevingen in de 30 a 40 . Tijdens drukke zoals in een stad rond een kraampje heb ik in de 15 a 20 fps ( wat niet speelbaar is ) . Alles staat op low en dat ziet er gewoon niet uit ( precies een spel van 5 jaar oud ) . Sevens nog eens wat foefelen .
Kwa gameplay is het leuk . Ben op een paar uurtjes lancer rank/psychical 6 geworden . Ik neem wat levequests aan voor extra gil en de loot verkoop ik ( zoals rat tail en van die dingens ) . Ik loop verloren in die ene stad ( Ul dingens , dat piratenstadje ) . Zo met die verschillende verdiepingen .
Waar kan ik deftige armor kopen ? Heb een winkeltje gevonden maar daar willen ze niks verkopen omdat ik eerst smid moet worden ( maar dat wil ik dus niet ) .
Smith worden is gewoon een smithing tool vasthouden, thats it .... dus zou niet weten waarom je "het niet wil worden"
Maar voor de rest ga je niet veel armor vinden op vendors, ahoewel de verkopers in de respectievelijke guilds wel iets verkopen.
(bijvoorbeeld in de weaver guild kan je een een robe kopen die ok is voor starter conjurors en thaums.)
Je bent in dit spel, mede door het niet hebben van een AH, aangewezen op andere spelers of het zelf maken.
Maar om het zelf te maken is het solo ook weer niet te doen, je moet toch meestal al vanaf een level 5 item soms van 6 andere jobs stukken hebben en sommige van die stukken hebben weer 6 verschillende components nodig
Armor drops zie je ook nooit, soms eens een stuk armor van een leve maar heel weinig op low level.
Dus schiet er nog 1 manier over en dat is zoeken in de marketward, daar staan verkopers van andere spelers maar er is totaal geen zoekfunctie, dus je moet ieder manneke aanklikken, browse blablabla....
De conclusie is eigenlijk als je aan deftige gerief gaat willen komen dat je best zo snel mogelijk een linkshell joined (guild) ant dit spel solo spelen is sowieso niet te doen.Echt niet!
Tenzij je content bent met vooral gil als reward en heeeeeel traag levellen, zowel met craften als battlen.
Welcome to a harsch but beautifull enviroment!
