ShadowJoker
Legacy Member
Den_Hidde zei:Antwoord:
Heb er zelf ook nog geen gevonden, blijkbaar, weet niet of het waar is, maar denk het wel. Krijgt ge dat op het einde als het uit is om zo te herspelen. Heb echt verschillende torens ondersteboven gezocht om er te vindenmaar ik vond er nooit dus heb ik dat maar opgegeven. Je moet niet in de kamers om de torens uit te spelen dus lijkt het me wel een einde van game extra
Ah, ok. Dan zullen we moeten wachten tot het einde is bereikt.

maar ik vond er nooit dus heb ik dat maar opgegeven. Je moet niet in de kamers om de torens uit te spelen dus lijkt het me wel een einde van game extra