Archief - Pandora's tower

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadowJoker

Legacy Member
Het gekke van de zaak is dat ik eerst dacht dat het een hack 'n slash game was, toen de eerste Japanse trailer te zien was. Het was pas recent eigenlijk dat ik las dat het een Japanse RPG is.

Den_Hidde

Legacy Member
Als je het combat systeem bekijkt, lijkt het idd meer slashing enzo, kga nog niet te veel reviews of zo bekijken en het zelf ontdekken. Met diene Last story heb ik mij wa laten "zot" maken, nu gewoon afwachten tot ik het speel :)

kimme1975

Legacy Member
Het is meer een hack & slasher maar wel met een uitgebreid loot-systeem.. dus wel meer dan genoeg RPG-elementen

Jack The Ripper

Legacy Member
In essentie is het dus een actie-adventure game, met wat RPG elementen?

ShadowJoker

Legacy Member
Jack The Ripper zei:
In essentie is het dus een actie-adventure game, met wat RPG elementen?

Het is vooral hack 'n slash met meer RPG-elementen dan normaal. Omdat bijna alle hack 'n slash titels hebben wat RPG-elementen.

Atticon

Legacy Member
Als iemand hem koopt laat dan weten hoe hij is. Reactie in Japan was maar lauw.

Den_Hidde

Legacy Member
Wel heb al een aantal torens achter de rug en vindt het wel leuk, hier hebt ge wel iets meer skills nodig dan in de tradittionele rpg dus ik ga hier wsl wat langer over doen :)
Verhaal begin:
Is wel direct, baf u wijf is ziek ah en hier is een ketting, daar is een toren ga wa vlees halen
. Het heeft dus geen trage aanloop
Ik zou het toch gaan halen, als ge graag actie hebt in u rpg's. Ik kan snappen dat de jappe dat minder leuk vinden, geen turnbased en de stastieken spielerij zijn beperkt of niet bestaande.
Toch is het emo drama aanwezig ze. Loot systeem is ook goed uitgedacht zodat ge u eigen equipment kunt aanmaken met gerief uit de torens of health potions die ge wel nodig zult hebben :p

Apathy

Legacy Member
Is er ergens een guide te vinden ofzo? Ik kan er nergens een vinden.

ShadowJoker

Legacy Member
Ben het daarstraks ook gaan halen in de Media Markt. Wel nog niet kunnen spelen.

Plus, ik heb gezien op de officiële site van Nintendo dat je 3 gouden munten (met doos erbij) kan krijgen als je de Club Nintendo-kaarten van Pandora's Tower, Xenoblade Chronices en The Last Story alledrie zo snel mogelijk hebt geregistreerd. Alle 3 tesamen natuurlijk.

Gewoon om te laten weten. :unsure:

Den_Hidde

Legacy Member
Ja blijkbaar beslist nintendo wie die kan aankopen, ze contacteren u via mail als ge bij de gelukkige zijt :) als je dan eruit wordt gepikt heb je al geen andere keus om die te kopen :p

Guide ? er zal wel een playthrough op youtube staan, voor de moment nog niet nodig gehad hier.
Als ge een bepaald probleem hebt just ask :p

URL

Legacy Member
Kan niet wachten om deze te spelen...
Heb hem alvast gekocht maarja, moet juist nog laatste deel xenoblade doen en daarna liggen last story en zelda hier nog te wachten op me...

Pfff tijd tekort :p

ShadowJoker

Legacy Member
Tot nu toe al zo'n 4 uren mee gespeeld. Het is best een goed spel, direct al veel beter dan The Last Story. Maar dat komt omdat ik een lange tijd hoge verwachtingen had voor dat spel, terwijl ik niet echt gedacht heb aan Pandora's Tower.

Bij games waar ik mij niets bij kan voorstellen, die blijken achteraf altijd beter te zijn dan games die mogelijk al tientallen keren in het verleden zijn gemaakt (beter zelfs dan nog).

Apathy

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Als ge een bepaald probleem hebt just ask :p
Mja heb niet echt een probleem, wou gewoon weten hoe vaak ge best kunt teruggaan naar Elena, hoe ge best uw affection met Elena kunt verhogen enzo :)

Den_Hidde

Legacy Member
zoals met een echt wijveken eh :D : véél met babbelen en cadeaukes kopen ! :)
Ik ga van tijd terug naar torens die ik al gedaan heb om gerief te zoeken voor medicijnen te maken als ge dan weer komt kunt ge altijd is babbelen en zo gaat dat gestaag wel omhoog :p

Darius Craven

Legacy Member
Vandaag mn eerste 2u gedaan, tot nu toe best plezier gehad maar zijn er ook andere wapens of enkel de upgrades voor dat zwaard?

ShadowJoker

Legacy Member
Een vraagje:

Wat is eigenlijk de bedoeling van die deuren waar je een sleutel voor moet hebben? Zit nu al enkele torens in het verhaal en nog geen sleutel(s) gevonden. Heeft het dan eigenlijk met het verhaal te maken of is het voor extra's?

Den_Hidde

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Een vraagje:

Wat is eigenlijk de bedoeling van die deuren waar je een sleutel voor moet hebben? Zit nu al enkele torens in het verhaal en nog geen sleutel(s) gevonden. Heeft het dan eigenlijk met het verhaal te maken of is het voor extra's?

Antwoord:
Heb er zelf ook nog geen gevonden, blijkbaar, weet niet of het waar is, maar denk het wel. Krijgt ge dat op het einde als het uit is om zo te herspelen. Heb echt verschillende torens ondersteboven gezocht om er te vinden :) maar ik vond er nooit dus heb ik dat maar opgegeven. Je moet niet in de kamers om de torens uit te spelen dus lijkt het me wel een einde van game extra
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan