Archief - OT: Back to school (2)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pack

Legacy Member
Ik doe door met mijn lesjes tot jullie allemaal even slim zijn als broq!


WISKUNDE

ZIE DAT JE DIT NOG KENT
-------------------------

1) bewijs uit het ongerijmde !
------------------------------

Stelling: Broq is een noob.
Te Bewijzen: Broq is een noob.
Bewijs: Stel dat Broq geen noob was, dan zou hij ownen, maar hij ownt niet, dus hij is een noob.
QED

2) Bewijs door volledige inductie !
----------------------------------

Stelling: Alle BZZ'ers zijn noob.
Te Bewijzen:
(1) De eerste BzZ'er was noob
(2) Een noob recruit enkel andere noobs.

Bewijs:

(1) Stayvut is een noob.
Bewijs : like duh !

(2) Als X in een clan zit, en die recruit Y, dan is Y noobier dan X.
Bewijs : Niemand recruit iemand die betere stats heeft dan hemzelf !

--------------------------------
(1)+ (2) is genoeg voor de inductiestap. DUS: ALLE BZZ'ers zijn noob!


QED

3) Bewijs door deductie
----------------------------------
Stelling: Broq is een noob
Te Bewijzen: Broq is een noob
Bewijs:
"Ik zag gisteren hoe Broq in zijn eigen ffe liep "

========> (daaruit volgt pijl - reden daaruitvolgt: in ffe lopen is noob)
"Broq Is een noob "

QED




Voila, leer die 3 dingen, en dan kunnen jullie alles bewijzen van wiskunde!

Lexirium

Legacy Member
Te bewijzen : broq is leet.

Mensen knuffelen geen nubs.
Broq krijgt veel knuffels.

: Broq is een leetert.

lexy

ps:
(13:54)+lexirium hugs BZZBroQ.

Sprayzor

Legacy Member
3) Bewijs door deductie
----------------------------------
Stelling: Broq is een noob
Te Bewijzen: Broq is een noob
Bewijs:
"Ik zag gisteren hoe Broq in zijn eigen ffe liep "

========> (daaruit volgt pijl - reden daaruitvolgt: in ffe lopen is noob)
"Broq Is een noob "
Vraag is : waarom liep hij in die ffe ? Wat was de oorzaak.
A = covertop
B = Broq
C = broq liep in zijn eigen ffe.

en A² + B² = C²

A zat achter B en doordat B wilde verhinderen dat A kleren nam van B => liep B in ffe om te verhinderen dat A kleren zou nemen en hoopend dat A er ook zou in lopen.


dus is broq misschien geen noob.

pyRomAni@c

Legacy Member
<BKF/Spray> zei:
Vraag is : waarom liep hij in die ffe ? Wat was de oorzaak.
A = covertop
B = Broq
C = broq liep in zijn eigen ffe.

en A² + B² = C²

A zat achter B en doordat B wilde verhinderen dat A kleren nam van B => liep B in ffe om te verhinderen dat A kleren zou nemen en hoopend dat A er ook zou in lopen.


dus is broq misschien geen noob.
lol :)

Crazy Killer

Legacy Member
<BKF/Spray> zei:
Vraag is : waarom liep hij in die ffe ? Wat was de oorzaak.
A = covertop
B = Broq
C = broq liep in zijn eigen ffe.

en A² + B² = C²

A zat achter B en doordat B wilde verhinderen dat A kleren nam van B => liep B in ffe om te verhinderen dat A kleren zou nemen en hoopend dat A er ook zou in lopen.


dus is broq misschien geen noob.
wth heeft pythagoras hier mee te maken? :) was die er ook bij ofzo? :p

-eQui-Iven

Legacy Member
pack kun je ook iets geven voor wetenschappelijk tekenet aub...
want dat is een kutvak

potte

Legacy Member
of frans, voor als je op un server francais speelt
(is server v. of m.??)

pack

Legacy Member
potte zei:
of frans, voor als je op un server francais speelt
(is server v. of m.??)

Heb ooit s zitten lachen. Was zo'n Fransman die bij de serveradmin van efterlyst (toen rtcw) kwam klagen:

En ie vroeg: I have problems with the waiter

The Pigfather

Legacy Member
pack zei:
3) Bewijs door deductie
----------------------------------
Stelling: Broq is een noob
Te Bewijzen: Broq is een noob
Bewijs:
"Ik zag gisteren hoe Broq in zijn eigen ffe liep "

========> (daaruit volgt pijl - reden daaruitvolgt: in ffe lopen is noob)
"Broq Is een noob "

QED
Volgens mij zit er een foutje in de constructie van uw deductie. Deductie is de redeneerwijze waarbij op grond van universele uitspraken (alle bzz'ers zijn noobs) een singuliere uitspraak wordt gedaan (dan zal deze bzz'er ook wel noob zijn). Dus hoe fijn het ook was om broq in zijn eigen ffe te zien 'hup hup' huppelen, het was niet nodig om te bewijzen dat hij noob was, want dat was al af te leiden uit het gegeven dat bzz een bende N's is ('k ga 't nie meer schrijven voor ik geflame krijg). In u constructie leid je (zonder T!!!) uit één enkel feit (zijn ffe) direct een algemene conclusie (broq is n) en da's niet echt wetenschappelijk. Het getuigt alleen van wat mensenkennis :)
bb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan