boydje20
Legacy Member
hallo iedereen ,
ikben op zoek naar een oud spel van vroeger
je kan het vergelijken met anno
je moet een dorp opbouwen en een leger maken
maar alles moet precies uitkomen
zomag de bakker niet te ver van het tarweveld enzo voort
ik speelde dit altijd bij m'n neef
alleen weet ik niet meer hoe dit heet ?
je moest dan paden leggen enzo vooort
hetgene wat ik nog kan herinneren is ook dat de manntjes
zo iets dikker waren
was echt altijd een vette game
weet iemand over wat ik het heb , ?
iemand zei me dat het iets met kingdoms was ma ben hier niet zeker van
ikben op zoek naar een oud spel van vroeger
je kan het vergelijken met anno
je moet een dorp opbouwen en een leger maken
maar alles moet precies uitkomen
zomag de bakker niet te ver van het tarweveld enzo voort
ik speelde dit altijd bij m'n neef
alleen weet ik niet meer hoe dit heet ?
je moest dan paden leggen enzo vooort
hetgene wat ik nog kan herinneren is ook dat de manntjes
zo iets dikker waren
was echt altijd een vette game
weet iemand over wat ik het heb , ?

iemand zei me dat het iets met kingdoms was ma ben hier niet zeker van