André S
Legacy Member
Ik probeer met een vriend via een Private Session een Special Ops te spelen maar hij ziet mijn server/host niet.
Als ik een dedicated server opstart ziet hij mij ook niet in de lijst
maar ik zie mijn server/host wel.
Kan het zijn dat zijn Duitse versie niet compatibel is met mijn Engelse versie ?
Hebben we met een vorige versie ook gehad.
Heb in mn router de volgende poorten opengezet:
TCP: 3074 en 27014 – 27050
UDP: 3074 en 27000 – 27030
Als iemand tijd heeft zou je dit ff willen testen?
O ja voor PC !
Mijn Server/Host naam is : world
Alvast bedankt
Als ik een dedicated server opstart ziet hij mij ook niet in de lijst
maar ik zie mijn server/host wel.
Kan het zijn dat zijn Duitse versie niet compatibel is met mijn Engelse versie ?
Hebben we met een vorige versie ook gehad.
Heb in mn router de volgende poorten opengezet:
TCP: 3074 en 27014 – 27050
UDP: 3074 en 27000 – 27030
Als iemand tijd heeft zou je dit ff willen testen?
O ja voor PC !
Mijn Server/Host naam is : world
Alvast bedankt

