Archief - Online private session probleem (PC)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

André S

Legacy Member
Ik probeer met een vriend via een Private Session een Special Ops te spelen maar hij ziet mijn server/host niet.
Als ik een dedicated server opstart ziet hij mij ook niet in de lijst
maar ik zie mijn server/host wel.

Kan het zijn dat zijn Duitse versie niet compatibel is met mijn Engelse versie ?
Hebben we met een vorige versie ook gehad.

Heb in mn router de volgende poorten opengezet:
TCP: 3074 en 27014 – 27050
UDP: 3074 en 27000 – 27030

Als iemand tijd heeft zou je dit ff willen testen?

O ja voor PC !

Mijn Server/Host naam is : world

Alvast bedankt

André S

Legacy Member
Om maar even te replyen op mn eigen topic.

Ik heb nu het vermoeden, dat je enkel een Private Sessie kan starten met vrienden.
En die vrienden maak je aan via FaceBook.

Werkelijk te zot voor woorden. dat een game zo kapot wordt gemaakt door 3e
partijen.

Steam bepaald dus of je de game offline kan spelen, en zonder facebook account kan je niet met vrienden spelen?

Ik hoop dat ik er helemaal naast zit want dit zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik betaal voor een game en dan word je geconfronteerd met dit soort beperkingen die voor de aanschaf niet zijn aangegeven.

dadash

Legacy Member
Invite hem toch gewoon?

Heb ik al meermaals gedaan. Gewoon in Spec Ops invite friend klikken en dan uit je lijst selecteren. Poep simpel.

André S

Legacy Member
dadash zei:
Invite hem toch gewoon?

Heb ik al meermaals gedaan. Gewoon in Spec Ops invite friend klikken en dan uit je lijst selecteren. Poep simpel.

Aha, klinkt goed maar waar vind ik de optie Invite Friend ?

dadash

Legacy Member
Gewoon bij find match op F drukken en dan krijg je je friendslist uit Steam te zien daar je vriend selecteren en spelen maar.

André S

Legacy Member
dadash zei:
Gewoon bij find match op F drukken en dan krijg je je friendslist uit Steam te zien daar je vriend selecteren en spelen maar.

Ja dat is nu juist de grap want de friendlist is leeg ;)

dadash

Legacy Member
Das wel vreemd. En in Steam zijn er wel mensen aanwezig op je vriendenlijst?

André S

Legacy Member
dadash zei:
Das wel vreemd. En in Steam zijn er wel mensen aanwezig op je vriendenlijst?
ik zal later even een mp4-tje maken dat verduidelijkt het wat meer.

André S

Legacy Member
dadash zei:
Das wel vreemd. En in Steam zijn er wel mensen aanwezig op je vriendenlijst?

Ok misschien dat dit duidelijker is wat ik bedoel.

Steam vriendenlijst dus leeg.

http://members.ziggo.nl/world/CODMW3/PrivateOnlineMatch.mp4

Als ik rechtsbovenin op het pijltje klik verschijnen er wel spelers maar dat zijn de recente. En als je daar op klikt dan join je hun server.

Als je tijd hebt kunnen we misschien wat testen, mijn Player en Server naam is: world, wat is de jouwe ?

tia !

dadash

Legacy Member
Vreemd. Lijkt me eerder een probleem met Steam.

Mijn steam naam is dadash_2002

mX.

Legacy Member
Ingame doet de vriendenlijst ook lastig bij mij. Gebruik gewoon Shift + Tab dan kom je in het steam menu; naar vrienden gaan, rechterklik op wie je wil inviten en dan op uitnodigen :)

André S

Legacy Member
Denk dat ik het eindelijk voor elkaar heb via shift/tab, tnx mycoy !

Had vanavond ook weer het grappige: "This game is currently unavailable.
Please try again at another time."

Eindelijk opgelost zonder opnieuw te installeren:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=6416-EYDH-0477
en
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7241-EYON-2343

zeer behuplzaam.

Denk dat het renamen van ClientRegistry.blob naar ClientRegistryOld.blob en Steam new opstarten de truuk is.

Heb nu dadash_2002 geinviteerd voor een spec ops ;)

Maar is nu net ff niet online, lol.


Als er nog iemand anders wil testen dan graag hier je callsign dan inviteer ik je.

In ieder geval allen bedankt voor het meedenken :applause:

André S

Legacy Member
Tnx Dadash, dat was even leuk zo online, werkt eindelijk, wel jammer dat je in game niet kan chatten met T of zo, dus enkel met shift tab.

Nu nog even 1 dingetje hoe weet je dat je bent geinviteerd ?

Krijg je dan ergens een melding ?

tia
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan