Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alucard zei:Das ni van ni sportief zijn (ni dak da ben ofzo), ma geen goesting om een uur te rijde op men eentje


Pff... laat al maarPistol_Grip zei:als ge ne stop doe in oevel, dan kunde daar mss wel mee iemand meerijde
Komt ma, ik kom ok, kunnen we samen de real gaan pesten![]()
ad:QuikSilver zei:Doeme, de Real ga nor den TD, tja Ellen, kdenk ni dak nog ga kome za :'(.

Alucard zei:Pff... laat al maar
ad:
Gade gij dan nooit naar nen td komen ofwa ? Want ge zult altijd zover moeten fietsen.Pistol_Grip zei:seeegGade gij dan nooit naar nen td komen ofwa ? Want ge zult altijd zover moeten fietsen.
Da vinnek nei ni sjow se
SPin4kker zei:hier ziet u nu een voorbeeld van wat drie msn sletten veroorzaken als de msn server down is ....
. Dees is makkelijkerPistol_Grip zei:lol nee msn werkt nog perfect =)
SPin4kker zei:jajaja dat weet ik ook wel ... ff nieuwe zin dan
hier ziet u een voorbeeld van drie msn sletten wiens vriendjes hun allemaal hebben geblokt
...Pistol_Grip zei:nops ksnap em ni, stelt mor nen nieuwe zin...
boeiend wel zo een thread 
Real zei:dieje cantus doen ik wel nie mee![]()