=[PraetoriaN]=
Legacy Member
Ik heb ook iets principieels tegen canti. Ik ga liever gaan shaken in een dancecafé :doc: . En met evert dit jaar in gent zal dat geen probleem zijn-=BYE=-Godfather zei:*kuch* SISSY *kuch*

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook iets principieels tegen canti. Ik ga liever gaan shaken in een dancecafé :doc: . En met evert dit jaar in gent zal dat geen probleem zijn-=BYE=-Godfather zei:*kuch* SISSY *kuch*

=[PraetoriaN]= zei:Ik heb ook iets principieels tegen canti. Ik ga liever gaan shaken in een dancecafé :doc: . En met evert dit jaar in gent zal dat geen probleem zijn![]()
Moet gij maar voor mijn vervoer zorgePistol_Grip zei:seeegGade gij dan nooit naar nen td komen ofwa ? Want ge zult altijd zover moeten fietsen.
Da vinnek nei ni sjow se
En dat zeg je mij nu. Geen wonder dat ze niet van mijn gat kunnen blijvenH4ns // zei:dance is voor janneteeuh
n/o prae ^^
.Real zei:woei weekend![]()
plekkerke zei:vandaag de laatste van't weekend dan wir school BAH
Alucard zei:Real, ik heb wel geroepe he