nexN
Legacy Member
BeeLz zei:er stond nochtans wees origineel oO
vroeger johnny R ma die hebbek al ff niemeer zien spelen dus euh dno, fav clan Titans
beelz is enige die de rules geleze eeft die geen clan/player gezet
een :applause: voor beelz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BeeLz zei:er stond nochtans wees origineel oO
vroeger johnny R ma die hebbek al ff niemeer zien spelen dus euh dno, fav clan Titans
nexN zei:mijn favo clan(s): aAa top franse clan en vette cs movie, en the-titans winner of eswc.


nexN zei:khad link me alle films van 2001 tot 2004 van alle top clans, ma die van aAa is zalig kwa voorstelling je ziet ze bezwegen ze spreken in film en dan de frags!
massas vet, kga et zoeke en ier ergens plaatse die link

haXiOn zei:.be: RpR/GnG/eaZ
nexN zei:dan post ge nix, volg rules me die be players gon erdoor die meneings verschillen nog boel uitkome

nexN zei:lol wtf is team eyeballer rofl![]()
wtf zitte gij u eigen tegenargumenten te geven?nexN zei:who are you to say what i do and dont do?
