Archief - OFFTOPIC: your favorite player and clan...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nexN

Legacy Member
BeeLz zei:
er stond nochtans wees origineel oO

vroeger johnny R ma die hebbek al ff niemeer zien spelen dus euh dno, fav clan Titans

beelz is enige die de rules geleze eeft die geen clan/player gezet

een :applause: voor beelz

Shyheim

Legacy Member
nexN zei:
mijn favo clan(s): aAa top franse clan en vette cs movie, en the-titans winner of eswc.


Waar vindt ge die movie dan?
Heb nog geen moeite gedaan om te zoeken, sorry... En bij UT haalde ik die van CB, dat zoals gewoonlijk ongelooflijk traag gaat...



Clans ken ik ni echt, tis veel te lang geleden dat ik mij daarmee nog heb beziggehouden... Kspeelde ook voornamelijk in .fr clans.

Maar speler:
Bavo ! :love:
accu is zo liev, meneer!


en waarschijnlijk krijg ik hier nu ook een neut van de threadstarter, omdat ik zijn thread niet goed snap :x

nexN

Legacy Member
khad link me alle films van 2001 tot 2004 van alle top clans, ma die van aAa is zalig kwa voorstelling je ziet ze bezwegen ze spreken in film en dan de frags!
massas vet, kga et zoeke en ier ergens plaatse die link

Shyheim

Legacy Member
nexN zei:
khad link me alle films van 2001 tot 2004 van alle top clans, ma die van aAa is zalig kwa voorstelling je ziet ze bezwegen ze spreken in film en dan de frags!
massas vet, kga et zoeke en ier ergens plaatse die link


ha, de maks, merci!

en als fransman zal't dan ook niet moeilijk zijn ze te verstaan seh :D

jerri

Legacy Member
mja, aAa is de clan met de mooiste movie's.

lame reply van Mini wel!

CorNeo

Legacy Member
fav clan: 4kings
speler: walle



en nexn, het kan toch best zijn dat iemand die niet zo de internationale scene volgt, een favoriete belgische player heeft, wrom beginne shitten?

mijn favo be player toen em nog speelde: adio :)

nexN

Legacy Member
dan post ge nix, volg rules me die be players gon erdoor die meneings verschillen nog boel uitkome

CorNeo

Legacy Member
nexN zei:
dan post ge nix, volg rules me die be players gon erdoor die meneings verschillen nog boel uitkome


rules ? who are you to make rules op ne simpele topic :)

dimpy

Legacy Member
ze ebben alleen maar de cpl gewonnen ..

en ge moet ier geen rules maken
da doen de admins ier wel voor u
dus stop uw mongool geflame en laat de mensen es zeggen wa ze willen

Lock

Legacy Member
nexN zei:
who are you to say what i do and dont do?
wtf zitte gij u eigen tegenargumenten te geven?
als iemand u ni mag zeggen wa ge moet doen, waarom moet de rest dan wel zo expliciet naar u luisteren? Ik geef steven ne keer gelijk :)

player: Dark(Bielenberg)
clan: mibr

nexN

Legacy Member
omg
twas zo voor 1 ki geen boel te make maar hier komt weer boel uit, sluit dien topic fraggie asten blieft

snoob

Legacy Member
ej ma nexn enigste die spel maakt zijde gij ze :wtf:
enneuh don't pm me on irc enzo :rofl: :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan