nexN
Legacy Member
Er zijn al paar threads over uw favo sport etc,
post hier eens je favorite player & clan maar volg de follow rules:
- wees creatief (nie altijd sk ofzo ^^ )
- no flame/no whine/etc iedereen heeft eigen mening
- no belgium shit, belgische clans en spelers tellen niet mee om boel te vermijden.
mijn favo clan(s): aAa top franse clan en vette cs movie, en the-titans winner of eswc.
favo player: sk|spawN beke de underdog van sk en em is zwart (kzien gin racist, i like black people) :applause:
cya en houw je aan de rules per favor!
post hier eens je favorite player & clan maar volg de follow rules:
- wees creatief (nie altijd sk ofzo ^^ )
- no flame/no whine/etc iedereen heeft eigen mening
- no belgium shit, belgische clans en spelers tellen niet mee om boel te vermijden.
mijn favo clan(s): aAa top franse clan en vette cs movie, en the-titans winner of eswc.
favo player: sk|spawN beke de underdog van sk en em is zwart (kzien gin racist, i like black people) :applause:
cya en houw je aan de rules per favor!





K/4K/NOA