Archief - [OFFTOPIC] Champions League

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DerT

Legacy Member
plexus zei:
Mja, 'k zie die mannen ook kweet nie hoe graag spelen, favoriete buitenlandse ploeg van mij, maar om de een of andere reden lukt het altijd net niet :(
paar jaar gelede wasda ook een van men favoriete buitenlandse ploege ma met al die nederlanders wasda zo nix meer waard op den duur, nu hopek daze weer presteren :p

thooW!

Legacy Member
Bremen zonder Ailton zal ook niet veel zijn... dus go Anderlecht
Inter laat het wel eens afweten , dus daar maakt Anderlecht kans tegen
Valencia is in mijn ogen de enige ploeg waar Anderlecht geen schijn van een kans tegen heeft, maar ge weet nooit oO

nexN

Legacy Member
Khoop da barcelona de ploeg waarvan ik van hou et es goe doe,
zen massas aankope gedaan, die line up is zot ^^

Shyheim

Legacy Member
http://users.pandora.be/midgard/fanboy.jpg

en dan staan mijn beanie/posters/rugzak etc. er nog niet bij (h)


al fan sinds mijn 7 jaar ofzo, toen ik voetbal begon te volgen (ziet ge ook aan linkse truitje... is al een goeie 8 jaar oud geloof'k)

favo speler all times: Raul =)



voor mij zijn de ploegen dus RSCA & Real Madrid

haXiOn

Legacy Member
zeer slechte loting voor anderlecht, ze zullen weinig kunnen uitrichten imo
Valencia een van de beste spaanse ploegen
inter-milaan topclub
Bremen zeker nie te onderschatten

volgens mij kan anderlecht hoogstens 3de worden.

ik zie Real Madrid of Valencia tot in de finales mee gaan

Godlessarto

Legacy Member
Voetbal zuigt.Ik spelet zelf wel mja :wtf: Ik vind nix aan zon "topmatch".Zelf spele is wel leuk.Maar kijke daar hebde toch nix aan.Al die goeie ploege zoals real enz die spele toch slecht als ge is kijkt.

Shyheim

Legacy Member
bwa, pas op hoor Haxi0n, Inter heeft goeie spelers, maar een minder goede ploeg...
en het zal niet de eerste keer zijn dat Anderlecht een mooie stunt uithaalt, en bewijst wat het echt waard is

ik hoop toch stiekem voor een 2e plaats

$uB^

Legacy Member
Nie veel kans maken ze ..
Valencia .. Spaans kampioen, winnaar van UEFA Cup & SuperCup .. en da is een ontzettend goed voetballende ploeg .. daar gaan ze echt niets tegen kunnen doen .
Bremen .. Duits kampioen, nog zo'n blok van een team .. hell no 4 RSCA
.. en Inter .. wel ook al is AC Milan mijn favo ploeg all time ( samen met Barca :x ), Inter is zeker nie slecht .. hangt natuurlijk af van de vormpeilen van die ploegen ma op talent wordt Anderlecht door alle 3 geklopt ..

Mijn favorietjes :x
AC Milan & Barcelona ( vooral Barca dan, vorige CL leauge was zo saai zonder Barca :p ) & Chelsea, voor Drogba & Kezman :x

Ma we zien wel na de eerste ronde :-)

Mr. Jack!

Legacy Member
haXiOn zei:
zeer slechte loting voor anderlecht, ze zullen weinig kunnen uitrichten imo
Valencia een van de beste spaanse ploegen
inter-milaan topclub
Bremen zeker nie te onderschatten

volgens mij kan anderlecht hoogstens 3de worden.

ik zie Real Madrid of Valencia tot in de finales mee gaan


Inter een topclub zevert nie, die hun glorie tijden zijn al lang voorbij
enigste goei da er rondlopen zijn Vieri Cannavaro Zambrotta & Zanetti als die er nog is

plexus

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Inter een topclub zevert nie, die hun glorie tijden zijn al lang voorbij
enigste goei da er rondlopen zijn Vieri Cannavaro Zambrotta & Zanetti als die er nog is

Toldo, Davids, Veron, Van der Meyde, Ventola, Martins, ...

Toch nie onderschatten die mannen ;)

Shyheim

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
Inter een topclub zevert nie, die hun glorie tijden zijn al lang voorbij
enigste goei da er rondlopen zijn Vieri Cannavaro Zambrotta & Zanetti als die er nog is

Veron en Davids
keeper Toldo, die toch ook een gouden tijd heeft meegemaakt (verleden tijd ja)



ma inderdaad, glorie is al lang vergaan vind ik, tijd dat Ronaldo er nog speelde waren ze stuk beter...

maar ja bon, iedereen onderschat RSCA, we zullen wel zien wat het geeft... niemand gaf RSCA een kans tegen Manchester en Bayern, maar ze hebben zich er toch doorgebokst

pina

Legacy Member
als aruna niet wordt getransfereerd, zal hij wel moeten spelen in de CL met anderlecht voor zijn eigen goed. Door zich in de kijker te spelen in de CL zal hij een DEFTIGE transfer versieren. Dit jaar was dat niet gelukt vanwege zijn zwakke terugronde. In de heenronde vorig jaar zaten er topclubs constant in de tribune, in de terugronde was daar nix meer van te zien.

Die kerel verdient verdomme beter als da strontclubke west-bromwich! Die zou daar hetzelfde ondergaan als mornar, radzinski en nog vele kleppers die naar het buitenland zijn vertrokken omwille van het geld.

In de poule van de CL zie ik inter milaan de meest haalbare tegenstander voor a'lecht om er 3 punten te halen.

ZoltaN!

Legacy Member
thooW! zei:
Bremen zonder Ailton zal ook niet veel zijn... dus go Anderlecht
Inter laat het wel eens afweten , dus daar maakt Anderlecht kans tegen
Valencia is in mijn ogen de enige ploeg waar Anderlecht geen schijn van een kans tegen heeft, maar ge weet nooit oO

sportieve praat uit de mond van een fcb-fan ;)

Najdo

Legacy Member
2 kampioenen van een land, bremen en valencia :crazy:
is al moeilijk hoor, en inter speelt behoorlijk goed de laatste tijd
1 voordeel van anderlecht : bremen verkocht juist een goeie speler (ailton) van hun, zonder hem is het al een pak moeilijker

favo : barca gaat vooral uitblinken, echt masas goe team dit jaar vooral die nieuwe spits :) , winnaar = wss real, hebben weer geld nodig na al die transfers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan