Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



)
)Legoblokje zei:Die andere duitse ploeg ken ik nie, dusja afwachten maar
Ik zou zeggen GO anderlecht :applause:
Greetz![]()


DerT zei:@ plexus
barca eeft ook mooi team dit jaar znn![]()

-Phoen!x- zei:-> milan heeft een sterk team en heeft de beste aanvaller van de wereld imo (schevchenko!)
QUOTE]
gij weet het maat
Ac Milan all the way
khoop echt Milan, en anders mag Chelsea van mij wel winne, kvind Frank Lampard wel ne goeie all-round speler tbh![]()