Archief - OFFER Ber rune @ scnl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
kevinstaut zei:
waar ik dan als vrije burger mijn vrije mening opgeef
als gij uw mening geeft over iemand die iet offert dan is et geen vrij land meer :p omdat die mening hem probeert tegen te houden om brol te offeren

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Dahmer zei:
als gij uw mening geeft over iemand die iet offert dan is et geen vrij land meer :p omdat die mening hem probeert tegen te houden om brol te offeren
en die mening is dus vrij.
+ da hulp bieden nooit verboden is in een vrij land...

Smashy

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
en die mening is dus vrij.
+ da hulp bieden nooit verboden is in een vrij land...
als et hulp bieden ni veranderd in afblaffen/uitschelde van gast die offert :p

Starrk

Legacy Member
kevinstaut zei:
laat ma zitte ze raz, denkte dak schrik em van ne sexueel gefrustreerde vol mee jeugdbrand staande misleide puber? vond da offer zo grappig...

as gij het zegt , knappe witte mooie perfecte prins :bow:

ty dahmer voort verdedigen mor laat maar zu ;) Als er nu een ding is wat me totaal niet intimideert zijn het ventjes vanachter hun scherm die met een ik-ideaal zitten die tot boven de wolken rijkt

edit : en nog minder van die flame postjes met een heroïsche eindzin : als de wereld zo in mekaar zit , dat ze me dan maar bannen ( *pinkt een traantje weg* ) of alles in die aard

kevinstaut

Legacy Member
deka, ge zijt ni groot en machtig ze, leert de waardes voor ge iemand wilt afrippen
en ja, kheb een groot bakkes, ma ik kan da hebbe, ge kent mij ni eens, dus wrom beginde dan drect op mij te kakke? en kheb geen ik-ideaal, verre van, khelp zelfs graag mense, ge geeft ni zomaar iemand een full dressed 1.10 pvp baba ni? dus houd uwe kak maar al in, leert eerst mense kenne, al wil ik u ni echt kenne...

Starrk

Legacy Member
kevinstaut zei:
deka, ge zijt ni groot en machtig ze, leert de waardes voor ge iemand wilt afrippen
en ja, kheb een groot bakkes, ma ik kan da hebbe, ge kent mij ni eens, dus wrom beginde dan drect op mij te kakke? en kheb geen ik-ideaal, verre van, khelp zelfs graag mense, ge geeft ni zomaar iemand een full dressed 1.10 pvp baba ni? dus houd uwe kak maar al in, leert eerst mense kenne, al wil ik u ni echt kenne...

kdoe zelfs geen moeite om dat te lezen , kwil het feitelijk zelf niet lezen. Stop er nu gewoon over en ik stop ook ( niet aan gedacht zeker? :ironic: )

voor jonas hier een slot op zet en voor vegeta nog een thread moet maken. ase nu nog gaat flamen stellek me ernstige vragen hoe graag ge iemand helpt

-^SaTan^-

Legacy Member
kevinstaut zei:
deka, ge zijt ni groot en machtig ze, leert de waardes voor ge iemand wilt afrippen
en ja, kheb een groot bakkes, ma ik kan da hebbe, ge kent mij ni eens, dus wrom beginde dan drect op mij te kakke? en kheb geen ik-ideaal, verre van, khelp zelfs graag mense, ge geeft ni zomaar iemand een full dressed 1.10 pvp baba ni? dus houd uwe kak maar al in, leert eerst mense kenne, al wil ik u ni echt kenne...
Als ze jou ni banne dan gaat het ier ferm lekker aan toe :')
Nu ja kzal toch effe bevestigen dat gul nix waard is op scnl, maar als ge echt ene free wilt ofzo dan moeje maar vrage aan iemand die mijn pass kent, die zal je de mijne dan wel van runemule hale ;)

kenny_mis

Legacy Member
DekadeZ zei:
commentaar kunde thuis houden -.- kheb u al menig topic zien verneuken

cta + gul ( heb alles daar min gul kunnen traden voor eth titan 196 )

echt eh, gul is same value as 1 gold imo al veel

en tegen kevjeuh niks eh!! :angry: :evil:

komt met veel vertraging, ma kev is redelijk VeEl vriendelijker, beschaafder en
ontwikkelder dan*FEAR THE SHAKO DUDE*

footprint

Legacy Member
[KoX]-Vegeta zei:
koffer dus een ber rune

en khem nodig
----->VEX<----- (da hemk echt meeste nodig)
en nog offertjes van jullie

thx vegeta


Ik heb wel nog een vex op nl zitten denk ik. Zal vanavond eens kijken (hoop wel dat mijn mules nog niet expired zijn, want ik speel enkel nog ladder...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan