Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nop, not true, zijn ook redelijk wa runes overgezet op nl die gemaakt zijn met duped runes, nog altijd ni legit ma die gaan ni verdwijne, dus 95% is duped ofzotripledoom zei:waarom mag je nog altijd gene zod traden? "alle" runes zijn dupe![]()

Moleman zei:en als er nu is eerlijke mensen zijn die een zod gecubed hebben :ironic:
ladder 1 countessruns ofzo24/7

dan moet die maar op een ander gaan traden...Moleman zei:en als er nu is eerlijke mensen zijn die een zod gecubed hebben :ironic:
ladder 1 countessruns ofzo24/7
[KoX]-Vegeta zei:ok iem die wilt offre?
en dahm khem veel topics omdak trug bezig ben en elke dag iets nieuw vind, ma da zal wel betere ask eindelijk mijn gear hem
DekadeZ zei:offer : gul ist coa , gris corona , to helm ( daarmee krijgde wel vex)
kevinstaut zei:en geloofde da nu zelf? :/
gul? vanwaar haalde het idee da gul ook maar iets waard is op nl?DekadeZ zei:commentaar kunde thuis houden -.- kheb u al menig topic zien verneuken
cta + gul ( heb alles daar min gul kunnen traden voor eth titan 196 )

XRH_RealWarrior zei:en nix tegen kev e![]()
van noobs alleen danDekadeZ zei:of wat? -.-
loze dreigementen
en vanwaar ik da haal is omdak al leuke offers voor ne gul op scnl gekregen heb -.-


DekadeZ zei:of wat? -.-
loze dreigementen
en vanwaar ik da haal is omdak al leuke offers voor ne gul op scnl gekregen heb -.-
Dahmer zei:yup, tis een vrij land, mense moge brol offere voor nice items