Archief - OFFER Ber rune @ scnl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[KoX]-Vegeta

Legacy Member
koffer dus een ber rune

en khem nodig
----->VEX<----- (da hemk echt meeste nodig)
en nog offertjes van jullie

thx vegeta

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
omg kan je op scnl geen ber voor vex traden ?
:D
trieste waardes daar :p

tripledoom

Legacy Member
waarom mag je nog altijd gene zod traden? "alle" runes zijn dupe :)

Smashy

Legacy Member
tripledoom zei:
waarom mag je nog altijd gene zod traden? "alle" runes zijn dupe :)
nop, not true, zijn ook redelijk wa runes overgezet op nl die gemaakt zijn met duped runes, nog altijd ni legit ma die gaan ni verdwijne, dus 95% is duped ofzo :p

Moleman

Legacy Member
en als er nu is eerlijke mensen zijn die een zod gecubed hebben :ironic:
ladder 1 countessruns ofzo :p 24/7

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Moleman zei:
en als er nu is eerlijke mensen zijn die een zod gecubed hebben :ironic:
ladder 1 countessruns ofzo :p 24/7
dan moet die maar op een ander gaan traden...

[KoX]-Vegeta

Legacy Member
ok iem die wilt offre?

en dahm khem veel topics omdak trug bezig ben en elke dag iets nieuw vind, ma da zal wel betere ask eindelijk mijn gear hem

Starrk

Legacy Member
[KoX]-Vegeta zei:
ok iem die wilt offre?

en dahm khem veel topics omdak trug bezig ben en elke dag iets nieuw vind, ma da zal wel betere ask eindelijk mijn gear hem

1 topic : need and offers at nl en constant updaten fzo?

Starrk

Legacy Member
offer : gul ist coa , gris corona , to helm ( daarmee krijgde wel vex :) )

Starrk

Legacy Member
kevinstaut zei:
en geloofde da nu zelf? :/

commentaar kunde thuis houden -.- kheb u al menig topic zien verneuken

cta + gul ( heb alles daar min gul kunnen traden voor eth titan 196 )

XRH_RealWarrior

Legacy Member
DekadeZ zei:
commentaar kunde thuis houden -.- kheb u al menig topic zien verneuken

cta + gul ( heb alles daar min gul kunnen traden voor eth titan 196 )
gul? vanwaar haalde het idee da gul ook maar iets waard is op nl?

en nix tegen kev e :evil:

Smashy

Legacy Member
DekadeZ zei:
of wat? -.-

loze dreigementen

en vanwaar ik da haal is omdak al leuke offers voor ne gul op scnl gekregen heb -.-
van noobs alleen dan :)
ik heb 3-4 guls op nl da ik ni kwijtraak :p

kevinstaut

Legacy Member
DekadeZ zei:
of wat? -.-

loze dreigementen

en vanwaar ik da haal is omdak al leuke offers voor ne gul op scnl gekregen heb -.-

laat ma zitte ze raz, denkte dak schrik em van ne sexueel gefrustreerde vol mee jeugdbrand staande misleide puber? vond da offer zo grappig...

gul mijnen beste is geen bal waard op scnl omda ge daar geen runes kunt verdercuben, is u da nog ni opgevalle? prut uit u oge wrijve? en kheb al topics verneukt ja, omda er dan zo van die kakkers brol offeren voor een toch wel nice item. en t is nog alt een vrij land, alsk niks niemeer mag zegge moete ze mij mor banne
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan