Archief - Off topic: favo films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bloodhunter_wlv

Legacy Member
jens= soulmate :)
btw village suckte idd--> waste of money :doh:

A®ctic

Legacy Member
kevinstaut zei:
toch tof dak ni de enige mee donnie darko ben
mense, bezie die film, die is bangelijk.
en jonas, merci da het mag ;) ne mens moe toch es effe kunnen ademen eh :D

Bedoelde ni Donnie Brasco? :P
En dien film valt wel mee ja :)

kristos zei:
Just! memento!! die was idd ook zalig :D

hoe kunde nu the big lebowski en bowfinger nu ni boring vinde :eek:

butterfly effect vanavond is zien :)

Gene smaak, ik zen teminste openminded genoeg om ni elke film die ze u haast commercieel verplichte goed te vinde, goed te vinde.
En euh, tis ni dak gene smaak eb, want der zijn duidelijk genoeg films uit menne lijst die andere ok goe vinde.
Tis ni omda ze minder populair zijn da ze ni goe zijn.

My advice: Role a joint, and watch the friggin movies :P

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Ook nog vergeten app, films met auto's/moto's:
The Fast and The Furious
2 Fast, 2 Furious
BikerBoyz
Gone in 60 Seconds
Taxi 3 (andere twee nog ni gezien :$)
wss nog die ik vergeten ben ze

Torque vonnek dan weer ni goe, vond die veel te overdreven en ongeloofwaaardig.

Sacristar

Legacy Member
A®ctic zei:
Gene smaak, ik zen teminste openminded genoeg om ni elke film die ze u haast commercieel verplichte goed te vinde, goed te vinde.
En euh, tis ni dak gene smaak eb, want der zijn duidelijk genoeg films uit menne lijst die andere ok goe vinde.
Tis ni omda ze minder populair zijn da ze ni goe zijn.

My advice: Role a joint, and watch the friggin movies :P
'k heb ni gezegd dat ge geen smaak hebt, 'k heb gezegd dat ik er niet bij kan dat ge die 2 films in't bijzonder zo meer als 2 keer zou willen zien.

en van dat commercieel, toegegeven, ik houd wel van die typische hollywood blockbusters maar wat ze het laatste jaar proberen door mijn strot te duwen vindt ik maar al te flauw, boring, ongeïnspireerd en regelrecht kinderachtig.

Niet dat Aziatische cinema zoveel beter is maar daar speelt er toch wel een veel groter cultuurverschil mee.

en 'k heb rap nog es de rest van uw lijstje bekenen en mja, smaken verschillen, laten we het daar maar op houden :D


wellicht valt alles te verklaren door het feit dat ik geen joints pet :p, laat staan als ik naar een film kijk.

[KoX]-Vegeta

Legacy Member
favo films zijn

1) pulp fiction
2) the way of the gun (ni bekend ma wel naaais film)
3) Kill Bill volume 1 vo manga en volume 2 vo naais kung fu

lievelings regisseur
Quinten tarrantino
-pulp fiction
-resevoir dogs
-jacky brown
-kill bill 1 & 2
-en from dusk till dawn (half en half tarrantino film ma kneem hem er toch graag bij)




grts vegeta

A®ctic

Legacy Member
[KoX]-Vegeta zei:
-en from dusk till dawn (half en half tarrantino film ma kneem hem er toch graag bij)
Nu kunde der eigelijk nog wel nen hoop films aan toevoege :p
True Romance
Natural Born Killers
Killing Zoe
En uiteraard nog nen hoop minder bekende

jens_vc

Legacy Member
bloodhunter_wlv zei:
jens= soulmate :)
btw village suckte idd--> waste of money :doh:
waste of money bij mij ni:p maat kan die voor 10euro krijgen zelfs da ze hier nog ni in de bioscoop zijn :D

en dan zien we die hier gezellig boven in mijne cinema :D

Sacristar

Legacy Member
The butterfly effect was wel cava, ma nix speciaals

just het soort filmke da ge wel is huurt of op uwe pc beziet maar toch ni iet dat ge in de cinema voor zou betalen, laat staan da ge em al koopt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan