Archief - Off topic: favo films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sacristar

Legacy Member
Leg mij nu is uit wat men toch goed vindt aan die American Beauty (apart from the OBVIOUS reason: Mena Suvari :love: )
Ik zie dat hier nu al in een paar top 3's terugkomen en ik vondt dat nu is één van de saaiste films die ik ooit gezien heb. Maar 1 !! grappig stukje en da's op't eind als mama papa een coupe spaghettisaus aanmeet :lol:

ripz

Legacy Member
1) Donnie Darko (met mijlen voorsprong)
2) Requiem For A Dream
3) Pi

dl_flodeklojo

Legacy Member
favo films...*denkt lang en hard na*
pi
requiem for a dream
donnie darko
STAR WARS
the man who wasn't there
battle royal
braveheart
apocalypse now (redux)
black hawk down
bowling for columbine
cube (1&2)
....
en nog zoveel meer, waaronder ongeveer alle films van lynch

Time

Legacy Member
kristos zei:
Leg mij nu is uit wat men toch goed vindt aan die American Beauty (apart from the OBVIOUS reason: Mena Suvari :love: )
Ik zie dat hier nu al in een paar top 3's terugkomen en ik vondt dat nu is één van de saaiste films die ik ooit gezien heb. Maar 1 !! grappig stukje en da's op't eind als mama papa een coupe spaghettisaus aanmeet :lol:

gewoon, de plot, de ontknoping:) en kevin spacey die weeral goddelijk speelt :p

Smashy

Legacy Member
lotr reeks
shrek 1 & 2
bad boys 1 & 2
garfield
zowa elke film van tarantino
clockwork orange
paar films van shakespeare
the shining
...

Sacristar

Legacy Member
Ja diene Romeo & Juliette was wel cool :)

Van Tarrantino vindt ik ze toch ni allemaal goed, Jacky Brown was boring, reservoir dogs is nu ni echt super, From dusk till dawn en Pulp Fiction vond ek dan wel weer zalig, over de kill bill's is mijn mening wat tweeslachtig: eenerzijds vondt ik het (vooral in het eerste deel) wat over the top idiotesk, zelfs voor tarrantino en dat gezanik van die Uma tussendoor... ma voor de rest vond ek em wel goe...

kenny_mis

Legacy Member
gladiator
lotr trill
scary movie(1,2,3)

resident evil
braindeath---> een van de 1ste horror films in kleur ofzo


gewoon supper h(umor)orror
... veel te veel eigenlijk:s

*edit*
momento
requiem of a dream
dees 2 zeker bij de beste :niceone:

A®ctic

Legacy Member
Nr1 All time movie: The Big Lebowski Waarom: Vanaf ge ne film meer als 1ne keer achter mekaar kunt zien zonder het boring te vinde ebde ne goeie film ;)
Nr2 Bowfinger Waarom: Same reason :niceone:
Nr3 Braveheart Waarom: Welke film heeft actie, humor, romantiek, drama, massa gevechte en emo-stukskes in 1? :cool:

En uiteraard, Tarantino's... :)
Reservoir Dogs daar toch wel de "all-time favourite" uit.

Niet dat ik niet van Thrillers enzow hou:
Event Horizon, Gothica, The Village, The Gift, What Lies Beneath. :eek:

But hey, some movies you've just seen 2 much:
Seven, The Matrix, Sleepers :wtf:

Goei buitenlandse films: Amores Perros, El Espinazo del Diablo :lol:

And ur typical Drugmovies: Requiem 4 a Dream, Trainspotting, How High :D

En sommige films blijve gewoon lache: Brain Death :P Cannibal Holocaust

+ Anime films: Akira, Ghost in the Shell, Spirited Away, Animatrix, Princess Mononoke, buh I like it all, zolang et maar geen DBZ is.

kevinstaut

Legacy Member
toch tof dak ni de enige mee donnie darko ben
mense, bezie die film, die is bangelijk.
en jonas, merci da het mag ;) ne mens moe toch es effe kunnen ademen eh :D

Time

Legacy Member
ow sleepers, die wassek vergete, prachtige film, zalig hoe ze wraak nemen na al die jare:D


god i love revenge ^^

Sacristar

Legacy Member
Just! memento!! die was idd ook zalig :D

hoe kunde nu the big lebowski en bowfinger nu ni boring vinde :eek:

butterfly effect vanavond is zien :)

bloodhunter_wlv

Legacy Member
1)the fast & the furious( 1 en 2)
2) gone in 60 sec // bad boys( 1en 2)
3) dumb and dumber( :rofl: ) // jeepers creepers// ace ventura (pet detective) // American history X // scary movie 1

vooral auto filmkes dus... en beetje horror e, ook groot deel lachers :rofl:

GMotha

Legacy Member
-Suicide kings
-Snatch
-Hellraiser (1&2)
-Memento
-LOTR reeks (vanwege de indrukwekkende beelden)

jens_vc

Legacy Member
scary movie(1,2,3)
bad boys(1,2)
gone in 60sec
to fast to dinges(1,2)
trippel x beterbekend als XXX ;)
meeste films waar vin diesel inspeelt
lotr(1,2 ) (3zal ook wel goed zijn mor nog ni gezien)
shrek (1,2)
I robot
veel films met eddy murphy
dum en dummer :p
braveheart
jackie chan movies
romeo must die
tomb raider (1,2)
craddle to the grave ( met dmx)
...nog vele meer ma kan er ni op kome

echt tegeslagers:
dawn of the dead
the village
starky and hutch
gayporn1 :unsure: :wtf:
master en commander
...

Starrk

Legacy Member
Favo film :

1. Monthy Python : Holy Grail
2. Enemy of the State
3. echt raar maar waar : Alladin den eersten :) ( ase zo al die liekes kan meezingen is da beestig )

Favo boeken :

1. de Da Vinci code
2. LOTR reeks ( engelstalig )
3. 3 men in a boat ( metaforisch engels boek :P ) / Blauw Bloed ( aspe )

Favo TV-serie :

1. Hornblower
2. Charmed
3. Angel

Favo Cartoon-serie ( anime incluis ) :

1. Dbz
2. Ninjarobots
3. Rurouni Kenshin

Favo Muziek :

1. Franz Ferdinand
2. Linkin Park
3. beeke trance enzo , kannek ni echt een dj op kleven

Favo f00d :

1. steak au poivre :love:
2. pizza ( pikant )
3. kaas-fondue ( met savioaanse kaas )

Favo schoolvakken ( n uwe toch begin september zitten ) :

1. lo
2. nederlands ( thangt van de leraar af )
3. seminarie

Favo Sport :

1. Zwemmen
2. Voetbal
3. Wielrennen

Favo voetbalploeg :

1. FCB
2. AC milan
3. Arsenal

Favo geems :

1. d2 :ironic:
2. wc3
3. cs

enz enz. toch omwa nuttiger te posten dan 1e top 3 XD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan