Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SkateDivision zei:pipedweaponswitches
pipedswitchweapon * | pipedswitchweapon *
*= nummer van wapen wa ge wilt nemen
mijn ini staat hier online:
http://users.pandora.be/skatedivision/projects/User.ini
ne keer rondzoeken, mss is aan iemand vrage of die u wilt lere met aliases wilt lere werken, leren timen, proberen mousesens zo laag mogelijk te zetten (heel veel veranderen en degene zoeke die bij u past), veel 1*1's spelen (ook al wordt ge geowned), ...
ps: zeker geen steelpad of icemat kopen want da haalt niks of weinig uit, en als ge toch een goede muismat wilt dan moet ge een funC kopen.
Grtz,
-[OwA.DarkStar]-
ik speel liever niet op een icemat omdat die imo slecht glijden ( ofwel heb ik een keer op een barrakke gespeeldBain zei:steelpad of icemat is beste voor mensen me stabiele aim, da zen zeker geen slechte pads. ik gebruik geen pipedswitch en zie het nut daar ook ni van in, kan overal makkelijk aan zonder eerst een ander wapen te moete passere.
Te lage mousesens is tegenwoordig nimeer aan te raden (rankin,corru) en aim zit grotendeels in uw hoofd, speel me wa ge zelf makkelijkste en leukste vind.
) 
SkateDivision zei:ik speel liever niet op een icemat omdat die imo slecht glijden ( ofwel heb ik een keer op een barrakke gespeeld)
van die aim hebt ge gelijk, maar de pipedweaponswitches zijn handig als ge nog met zsqd speelt ipv edsf![]()
(nu everglide giganta)
Bain zei:ik gebruik geen pipedswitch en zie het nut daar ook ni van in, kan overal makkelijk aan zonder eerst een ander wapen te moete passere.
over die muismatten, weet iemand toevallig waar ik aan een "fatpad" geraak, vind harde muismatten zoals icemat, en steelpad, enz ni zo goed. Khou meer van stoffe muismatten, ma ik wil een grote zoals een fatpad. iemand advice???voor goeie muismatten ! http://www.revelcell.com/

Mono zei:stond ook allemaal op site die ik gegeven had, dromer heeft da wss gewoon gelezen en naart nederlands vertaald ;p
/edit: demo's bekijken van goede spelers/clans zal ook wel helpen zeker ;o

Intensify zei:kunde me es aan zo'n demo helpe?![]()

Mono zei:http://www.cached.net/?inc=unreal/frontpage
http://www.worldcybergames.be/demos/
http://ut2004.gameamp.com/recorded_game/viewRecordedGames
...
zoek zelf nog wat op sites van goede clans he...![]()