Archief - NW tips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
ma was is nu tverschil tss bv:
Numpad7=pipedswitchweapon Shock
Numpad7=getweapon Shock
??

gaat da rapper ofzo ? of is piped alleen voor als ge 2 wapes aan 1ne knop wilt binde ? :p

Bain

Legacy Member
SkateDivision zei:
pipedweaponswitches

pipedswitchweapon * | pipedswitchweapon *

*= nummer van wapen wa ge wilt nemen

mijn ini staat hier online:
http://users.pandora.be/skatedivision/projects/User.ini

ne keer rondzoeken, mss is aan iemand vrage of die u wilt lere met aliases wilt lere werken, leren timen, proberen mousesens zo laag mogelijk te zetten (heel veel veranderen en degene zoeke die bij u past), veel 1*1's spelen (ook al wordt ge geowned), ...

ps: zeker geen steelpad of icemat kopen want da haalt niks of weinig uit, en als ge toch een goede muismat wilt dan moet ge een funC kopen.

Grtz,
-[OwA.DarkStar]-

steelpad of icemat is beste voor mensen me stabiele aim, da zen zeker geen slechte pads. ik gebruik geen pipedswitch en zie het nut daar ook ni van in, kan overal makkelijk aan zonder eerst een ander wapen te moete passere.
Te lage mousesens is tegenwoordig nimeer aan te raden (rankin,corru) en aim zit grotendeels in uw hoofd, speel me wa ge zelf makkelijkste en leukste vind.

SkateDivision

Legacy Member
Bain zei:
steelpad of icemat is beste voor mensen me stabiele aim, da zen zeker geen slechte pads. ik gebruik geen pipedswitch en zie het nut daar ook ni van in, kan overal makkelijk aan zonder eerst een ander wapen te moete passere.
Te lage mousesens is tegenwoordig nimeer aan te raden (rankin,corru) en aim zit grotendeels in uw hoofd, speel me wa ge zelf makkelijkste en leukste vind.
ik speel liever niet op een icemat omdat die imo slecht glijden ( ofwel heb ik een keer op een barrakke gespeeld :p)
van die aim hebt ge gelijk, maar de pipedweaponswitches zijn handig als ge nog met zsqd speelt ipv edsf :)

sypro9000

Legacy Member
toen ik een gewoone pad had speelde ik als een noob die alleen op reactie af ging . nu met die steel die ik al lange tijd heb gaat dat toch veel beter het is veel makelijker om dingen te volgen . omdat je muis er zo stabiel op si : )

Bain

Legacy Member
SkateDivision zei:
ik speel liever niet op een icemat omdat die imo slecht glijden ( ofwel heb ik een keer op een barrakke gespeeld :p)
van die aim hebt ge gelijk, maar de pipedweaponswitches zijn handig als ge nog met zsqd speelt ipv edsf :)

kspeel ook me zqsd, ma kheb een mx500 waar ik toch een paar wapens op kwijt kan.

StarSeeker

Legacy Member
Bain zei:
ik gebruik geen pipedswitch en zie het nut daar ook ni van in, kan overal makkelijk aan zonder eerst een ander wapen te moete passere.

Pipedswitch heeft nog andere gebruiksmogelijkheden...

Ni persé voor meerdeere wapens op 1 key te zetten, maar eerder om een 'backup' wapen van vergelijkbare soort achter uw binding te zetten, voor als de ammo van dat bepaalde wapen op is, bijvoorbeeld.

Mijn .ini : http://www.starseeker.be/ut/User.ini

Hier hebbek bijv. 'Sniper - Shock' op 'scroll-up' staan, en 'Shock - Sniper' op 'v' staan. Wil ik sniper selecteren en hebbek geen ammo niet meer, dan krijg ik toch nog een vergelijkbaar wapen (de shock) als ik omhoog scroll...

Etc voor de andere wapens.

Bain

Legacy Member
mjaat das handig, ma heb ik weinig voor in feite
en me da shock op mijne scroll staat kanda nog ambetant doen me die meerdere signale da mijn mx geeft as ik scroll. voe lg gaak da is probere :)

Dromer

Legacy Member
Enkele punten die mij in de oudheid hebben geholpen..

1) Weaponhandling:

Om te beginnen moet je elk wapen op een aparte knop hebben staan, en heel vlot automatisch tussen al die wapens kunnen gaan. Daarna moet je specifiek op elk wapen trainen en zorgen dat je perfect weet, waar en wanneer het te gebruiken.

Je moet je favoriete close combat/ long range/ middle range wapen vinden (meestal flak/sniper/asmd) en die dan proberen zo snel mogelijk te pakken te krijgen na spawn.

Op verder niveau moet je proberen die wapens te beschermen zodat spelers ze niet kunnen nemen. Zowel in TDM als Duel levert dat erg veel frags op.
(RL en bio niet vergeten in duel !!)

2) Timing:

Zonder timing maak je geen kans tegen iemand dat wel timed. Armor is de key in elk FPS game. Wie het meeste hp heeft kan het meeste incaseren , en dus ook het meeste missen in gevecht.
Mapcontrole is dus een manier, om de underdog te laten winnen tegen TEH SKILLZ..
Vind strategiën, om op veilige manier die armors te guarden en aan te vallen.
Ook als je tegenstander sterker is, weet je dat hij naar die armors moet gaan, om ze weg te pakken van jou.
Gebruik die kennis om hem te trakteren op een 3-pack of een flak shell, of in ieder geval spam IETS !!!

3) Mapkennis:

Ken een map door en door. Weet wat je zelf meestal na een spawnpunt doet, en probeer dan je tegenstander te doorzien, daar hij wsl hetzelfde zal doen.
Hetzelfde geldt omgekeerd:
Als je in gevaar bent, probeer dan te denken hoe je tegenstander je movement anticipeert, en probeer zo onvoorspelbaar mogelijk te zijn, tot je op wat krachten komt, en terug in de aanval kunt.

4) Geluk:

Luck is skill, Skill is luck. Hoe meer je speelt en bewust bepaalde zaken inoefend, hoe meer geluk je zult hebben !!!

5) Practice:

Tenslotte zoals Fatality zegt :

PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE PRACTICE ...


MWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mono

Legacy Member
stond ook allemaal op site die ik gegeven had, dromer heeft da wss gewoon gelezen en naart nederlands vertaald ;p

/edit: demo's bekijken van goede spelers/clans zal ook wel helpen zeker ;o

Intensify

Legacy Member
Mono zei:
stond ook allemaal op site die ik gegeven had, dromer heeft da wss gewoon gelezen en naart nederlands vertaald ;p

/edit: demo's bekijken van goede spelers/clans zal ook wel helpen zeker ;o

kunde me es aan zo'n demo helpe? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan