Archief - NW tips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ph4nt0m

Legacy Member
Ik ben nogal nieuw in de NW community van ut2004.
kheb altijd al insta gespeeld. ma nu ben ik bezig met oefenen in NW.
Al ik op servers speel dan ben ik altijd te traag in het weapons switche. en nu zou ik wat tips wille vrage aan jullie.

thx bij voorbaat
|M°B|Ph4nt0m

madjuh69

Legacy Member
practice practice practice !

weapons : 27.5 sec dachtek
small shield : 27.5s
big shield : 55s
amp : 98s dachtek
keg : 55s

tips zijn er ni echt voor NW , veel oefene :crazy:

-=|)eU$=-

Legacy Member
leer eemen vollenbak mee lg en sjok spelen , niet anders zo geraakte ver

Jason

Legacy Member
veel op de omgeving letten, maps leren waar den amp en lg enzo staan, op het geluid letten , etc.

ervaring doet wel goe denkek :p

Physixius

Legacy Member
download helios zijne brol :crazy:

voor ne link moette den malice mor ies pm'en :niceone:

SideShow

Legacy Member
beginnn met keybinds dat ge elk wapen direct kunt accessen met 1 knop

sypro9000

Legacy Member
tips mmmm tips naja tips mmm ja tips eh dat noemd skillz en dat leer je door jaren te spelen . maar als je nu toch tips wilt mmmm speel veel , neemt ne steel of ice pad , neemt een goeie crosshairken , speelt me u muis op low sens , gebruiks meschien een extra kleuren op je skins , zet alle onnodige brol af in je display menu , oeffen veel op je shock en lighting en time je shields vooral in 1 on 1 eh ;)

ik wil je gewoon zeggen het is niet zo simpel om heel snel goed te worden

Bain

Legacy Member
sypro9000 zei:
tips mmmm tips naja tips mmm ja tips eh dat noemd skillz en dat leer je door jaren te spelen . maar als je nu toch tips wilt mmmm speel veel , neemt ne steel of ice pad , neemt een goeie crosshairken , speelt me u muis op low sens , gebruiks meschien een extra kleuren op je skins , zet alle onnodige brol af in je display menu , oeffen veel op je shock en lighting en time je shields vooral in 1 on 1 eh ;)

ik wil je gewoon zeggen het is niet zo simpel om heel snel goed te worden

mmmm mjaa kga iet zegge e mmmm mjaaa mmmmm ...

precies lekker aant komen?

[OT]
speel wa dm of tdm op jolt servers voor te beginne, as ge daar altijd eerste kunt staan probeerde is wa moeilijkere servers( dtm, k-play servers) , oefen uw timen wa in duellekes tegen lowskilled spelers of tegen botjes.
Wapens zo binden da ge aan elk wapen direkt aankunt. en veel spelen e :)

sypro9000

Legacy Member
jajaja bain ja die was ik vergeten idd gewoon alles vastbinden serieus een rollwielke is rampzalig :help:

Tyfius

Legacy Member
gijle weet toch da in diene helios brol, ne keystealer zit, en da die key naar een database wordt gestuurd die vrij in te kijken is door iedereen op inet ? :pµ

en gewoon die .exe hebben staan op uw hd is genoeg :p

't is maar da ge 't weet :)

kojak

Legacy Member
omfg den pro geeft tips, hij zou betaald moeten worden !

oja dit is cheval op mijn broer zijn computer onder papa zijn acount hier op telenet

Ph4nt0m

Legacy Member
thx m8s... nog veel oefene dus.
en idd zo een wielke is rampzalig. :angry:
en mono, da is idd een handige site thx

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
botchla zei:
quit invoeren in uw console, dan krijgde meer health!

BWAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA N1 :rofl: :rofl:

:tongue:

OT:
wapes kenne en wete wnr te gebruike
maps kenne
time
veel spele :woohoo:

SkateDivision

Legacy Member
Ph4nt0m zei:
thx m8s... nog veel oefene dus.
en idd zo een wielke is rampzalig. :angry:
en mono, da is idd een handige site thx
pipedweaponswitches

pipedswitchweapon * | pipedswitchweapon *

*= nummer van wapen wa ge wilt nemen

mijn ini staat hier online:
http://users.pandora.be/skatedivision/projects/User.ini

ne keer rondzoeken, mss is aan iemand vrage of die u wilt lere met aliases wilt lere werken, leren timen, proberen mousesens zo laag mogelijk te zetten (heel veel veranderen en degene zoeke die bij u past), veel 1*1's spelen (ook al wordt ge geowned), ...

ps: zeker geen steelpad of icemat kopen want da haalt niks of weinig uit, en als ge toch een goede muismat wilt dan moet ge een funC kopen.

Grtz,
-[OwA.DarkStar]-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan