VirToX zei:
vraagje voor MECHcraft.
Die nintendo logos op de zijkant, heb je da zelf gedaan of zijn da stickers??
grtzz
da was het meeste werk vanal , kheb da zelf gespoten

kheb er ongeveer een week over gedaan per zijkant
kzou infeite nog een nintendo sticker moeten laten maken voor juist boven het scherm , kheb daar een TL lamp zitten met een stuk plexi ervoor van ongv 10x40cm , tzou cool zijn moest dat een rood lichtgevend nintendo logo worden

weet er iemand of je dat ergens kan verkrijgen klevende plastiek folie ? kzou zwart moeten hebben en doorschijnend donkerrood
en kzal nog eens een paar nieuwe fototjes moeten posten
als ik vandeweek niets te doen heb
