Archief - nintendo arcade machien :P

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MECHcraft

Legacy Member
wel gaste als jullie ooit eens een big-N arcade bak willen installeren in je kamer of living maar je kan er gene kopen ofzo , tis simpel maak hem dan zelf :P

hier ff een foto van men arcademachien die in men living staat :)
zelfgebouwd door een big-N freak xD .

hetgeen ik gebruikt heb > een kleerkast :p een kleine TV en hier en daar
een paar bijhorende componenten zoals de aluminium platen , spuitbussen en plexi , en TL kit + n64 en arcadestick xD

http://users.pandora.be/MECHcraft/images/Foto_31_640_x_480.jpg

tis wel een foto genomen met de webcam :unsure:
kzal wel eens nieuwe fotos nemen met men digitale camera .

echt maf ze , soms sta ik echt nog versteld van wat ik daar infeite in elkaar gestoken heb :D

ik ben er zelfs trots op :p

hier nog een foto van men gamesverzameling :)
collectie

tis een foto die bijna een jaar oud is , en sommige dingen staan er nie op zoals
nes game , snes + pal games , psx + games , megadrive + games, sega saturn + games en stuur ( men broer had nog veel retrostuff geleend in de tijd :angry: )

anyway
( ik kan nog altijd een paar nieuwe fotos van die bak nemen , als er ene dat wenst )
als er vragen zijn laat ze maar komen :D

°Roelerhond°

Legacy Member
hehe
heb je dit nen helen tijd geleden al nie gepost? :)
is idd wel sjiek die kast

FilmFactory

Legacy Member
Ik heb een arcade machien met Wonderboy op, maar niet zelf gemaakt :)

duststorm

Legacy Member
Is er ergens een guide te vinden op inet hoe je die kast namaakt ofzo? :p
Ik vin da wel echt cool

rMa *tic*

Legacy Member
heb ooits ook eens één gemaakt met nes een die arcade controller, was wel cool, maar al dat rechtstaan; maar heb nog altijd de kast ziet er wel niet meer zo mooi uit heb in de legerstok ook eens een "echte" arcade zien staat van nintendo met neon enzo

bhytre

Legacy Member
Proficiat is echt wel leuk gemaakt :)
Als een echte collector zou ik alleen iets officiels willen hebben zoals die super nes arcade machine met 3 games,maar je brengt me wel op een leuke idee om dit zelf te proberen.Allee ik zou dan zoiets maken om eender welke console in te kunnen steken,met de optie om de controllers te kunnen veranderen .Anyway heb je een arcade stick op geplaatst? of is het met een gewone controller,beelden zijn niet zo duidelijk :p als je is een betere foto kunt plaatsen,zou wel leuk zijn om uw kunstwerkje beter te kunnen zien.

count3rkill3r

Legacy Member
hej ziet er heel cool uit ik wil nog xwa meer pics zien kan je nog wa posten aub :) ;)

count3rkill3r

Legacy Member
amaai het is hier zo hevig druk seg
niet te snel he mannen sebie zitte we aan de 500 posts

bhytre

Legacy Member
ja ik ben ook niet lang bezig op het forum maar ik probeer wat threads te starten op de retro forum en hier en daar wat posts te plaatsen maar als niemand anders iets wilt posten :(
Keep retro alive FFS !!!! :angry: :p

^D@mien^

Legacy Member
kheb eens gekeken naar hoeveel die deluxe arcade kast van F-zero GX kost.Damn dat viel tegen een 20000 $.Kzou die graag in mn living staan hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan