Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blindboy zei:Er zijn nieuwe xbox classics:
-Need for speed underground
-LOTR: the return of the king
-SSX 3
-Halo (!!!!!!!!!!!!!!!)
-Colin Mcrae Rally 3
-Star wars: KOTOR
Als da geen bangelijk nieuws is!![]()
Way 2 goo![]()

lol, peter, tegen mij waarde onlangs aan het zeggen dat ge het niet zo goed vondblindboy zei:Kotor is toch bangelijk spel, kzen blij da het classics is geworden.
Khad et wel al maar ja.
En ssx3 gaan ek my ook kopen en colin ook![]()
en ps: halo is wel enkele maanden classic
jouw voorspelling is voor wanneer de xbox2 gelaunched wordt!Doom Dragon zei:mmm
Halo2 (zal sowieso een classic worden aangezien het nog toffer wordt dan HALO1)
Fable (persoonlijk ... moe het wel nog eerst kopen en spelen)
DTM Driver1
Colin Mc rally 04
Splintercell : pandorra tommorow
Ninja Gaiden
Van wanneer een game niet meer in de top-20 verkooplijst staat en dat een succes heeft gekend... Natuurlijk zit er ook wel een bepaalde tijdsspanne tussen...the™GameMaster™ zei:vraagsken , wanneer wordt een game classic?