Archief - Nieuwe classics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blindboy

Legacy Member
Er zijn nieuwe xbox classics:
-Need for speed underground
-LOTR: the return of the king
-SSX 3
-Halo (!!!!!!!!!!!!!!!)
-Colin Mcrae Rally 3
-Star wars: KOTOR

Als da geen bangelijk nieuws is! :niceone:

Way 2 goo :woohoo:

gStar

Legacy Member
blindboy zei:
Er zijn nieuwe xbox classics:
-Need for speed underground
-LOTR: the return of the king
-SSX 3
-Halo (!!!!!!!!!!!!!!!)
-Colin Mcrae Rally 3
-Star wars: KOTOR

Als da geen bangelijk nieuws is! :niceone:

Way 2 goo :woohoo:

Halo is al lang classics :D

en colin Mcrea ook al lang , ...

Oud nieuws dus

blindboy

Legacy Member
Ah da wist ek ni :( *shame, shame*
Srry dan voor het onozel gedrag :p

Mike Ty$on

Legacy Member
staat er geen bij mij echt interesseert

geen oud nieuws want kotor is een nieuwe classic :scream:

blindboy

Legacy Member
Kotor is toch bangelijk spel, kzen blij da het classics is geworden.
Khad et wel al maar ja :).
En ssx3 gaan ek my ook kopen en colin ook :D

casualties

Legacy Member
eergisteren conflict desert storm 2 als classic gekocht! slechts 19euro

da vindek ne mooie prijs en da voor zo'n goede game.. is trouwens ook een NIEUWE classic

xbox

Legacy Member
blindboy zei:
Kotor is toch bangelijk spel, kzen blij da het classics is geworden.
Khad et wel al maar ja :).
En ssx3 gaan ek my ook kopen en colin ook :D
lol, peter, tegen mij waarde onlangs aan het zeggen dat ge het niet zo goed vond :rofl: en ps: halo is wel enkele maanden classic :baard:

Cheerz

Philippe

blindboy

Legacy Member
Jonge ik heb nooit gezegd dak da ni goe vond, kheb gezegd dak da ni tof vond!
Rpg is ni echt myn ding...

d.C.

Legacy Member
PGR2 is sinds kort ook classic. Mja, 'k spaar liever m'n geld voor de grotere titels die dit najaar komen (Halo 2, Fable, Forza Motorsport,...)

EternalSilence

Legacy Member
mmm


Halo2 (zal sowieso een classic worden aangezien het nog toffer wordt dan HALO1)
Fable (persoonlijk ... moe het wel nog eerst kopen en spelen)
DTM Driver1
Colin Mc rally 04
Splintercell : pandorra tommorow
Ninja Gaiden

xbox

Legacy Member
Doom Dragon zei:
mmm


Halo2 (zal sowieso een classic worden aangezien het nog toffer wordt dan HALO1)
Fable (persoonlijk ... moe het wel nog eerst kopen en spelen)
DTM Driver1
Colin Mc rally 04
Splintercell : pandorra tommorow
Ninja Gaiden
jouw voorspelling is voor wanneer de xbox2 gelaunched wordt!

Mvg

Philippe

xbox

Legacy Member
the™GameMaster™ zei:
vraagsken , wanneer wordt een game classic?
Van wanneer een game niet meer in de top-20 verkooplijst staat en dat een succes heeft gekend... Natuurlijk zit er ook wel een bepaalde tijdsspanne tussen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan