Blueke
Legacy Member
Bengie zei:awel eerlijk gezegd, denk ik dat BF2 niet erg geschikt ga zijn voor clanwars, tenzij je met CW's begint van 20vs20.
De maps zien er groot uit, ja ok ze veranderen wel van grootte naargelang het aantal spelers, ...maar dan heb je nog steeds de game commander functie,nog wa tralala en er gaan weer teveel vlaggen zijn die je moet cappen ,zodat het een kat-en-muis spelleke wordt....
Dit gaat een goeie game worden en leuk op pubs mor voor clans vrees ik er een bikke voor......BF42 is precies toch ook nog het meest geschikt voor clans in vergelijking met BFv.....
Maps gaan niet meer veranderen naargelang het aantal spelers, het gaat een serverinstelling worden waarbij de admin het max aantal spelers zelf kan instellen. Aan de hand van die instellingen word dan de mapgrootte bepaald (zo heb ik toch ergens gelezen).
that... Wake is ook zo een map...en toch zijn da perfecte 10vs10 of 8vs8 mapkes
en kSeon heeft bereikt wat ie wou... reactie van jullie op zijn post 

want meeste games met jets zijn alleen air
oh well 
