Archief - Nieuwe BF2 Screenshots

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Assassin007

Legacy Member
ze lijken me niet allemaal ingame, mar het spel zelf ziet er echt goe uit. Kijk er al naar uit om mijn battlefield vietnam te vervangen door battlefield 2.

Bengie

Legacy Member
Assassin007 zei:
ze lijken me niet allemaal ingame, mar het spel zelf ziet er echt goe uit. Kijk er al naar uit om mijn battlefield vietnam te vervangen door battlefield 2.

ik denk dak meer dan alleen BFv zal moeten vervangen om dit game deftig te kunnen spelen... :rofl: een nief graka ofzo :doh:

str0ntj3

Legacy Member
same, zeker zoe en 6800Ultra om op highest te spelen, maar wel zalige game...

m4nTiS

Legacy Member
of screens allemaal ingame zijn...dik m'n twijfels..en idd, enkel 25 is duidelijk ingame.

Wa me nog opviel...
Diene vlieger die ontploft in pic 24.... Wa veu een lelijke ontploffing is me da?? :eek:

Punker

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
Wa me nog opviel...
Diene vlieger die ontploft in pic 24.... Wa veu een lelijke ontploffing is me da?? :eek:
idd
zelfde bij 26 eh maar die van 24 is echt slecht :wtf:

Rapturo

Legacy Member
moest da allemaal ingame zijn, vet natuurlijk :cool:

mor ik heb zo men twijfels :)

kSeon?

Legacy Member
spec in sig zal da wel op max bollen, wie anders beweert lult uit zenne nek.

Pure_evil

Legacy Member
kSeon? zei:
spec in sig zal da wel op max bollen, wie anders beweert lult uit zenne nek.
:offtopic:
N/O maar is dit echt om te zeggen van: KIJK WAT VOOR EEN PC IK HEB, DAAR KAN NIEMAND AAN TIPPEN, WAT BEN IK NU STOER

:tongue:

Sorry zu ma kheb genoeg van die threads gezien.

__soul

Legacy Member
dit spel gaat toch bom cool zijn ook al zijn sommige pic mss fake. zeker cool voor teamplay @ lan etc.

vishnusixclix

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
of screens allemaal ingame zijn...dik m'n twijfels..en idd, enkel 25 is duidelijk ingame.

Wa me nog opviel...
Diene vlieger die ontploft in pic 24.... Wa veu een lelijke ontploffing is me da?? :eek:


dat heb ik ook moeten denken. Is dik aan geprutst imho.

Eerst spelen & zelf zien, dan geloven zeg ik.


@ kseon uw systeem is te boechtig om dat te draaien want uwe nek heeft niet genoeg pipelines. Stoefen doe je hier niet met je systeem, daar heb je een ander forum voor. (hardware, o/c -ing)

Seraph

Legacy Member
kSeon? zei:
spec in sig zal da wel op max bollen, wie anders beweert lult uit zenne nek.

Who cares...
Waarom kom je het dan hier posten? Als je zelf al beweert dat degene die je tegenspreekt uit zijn nek lult.

Goodbye, come NOT again. oO

SniperSonic

Legacy Member
:rofl: en kSeon heeft bereikt wat ie wou... reactie van jullie op zijn post :rofl:

Just ignore posts like that...


On topic:
Herinner je je nog al de heisa en screens van BFV? 'k Heb mijn lesje wel geleerd. Eerst zelf ZIEN draaien en daarna oordeel vellen.
Anders lopen de verwachtingen weer veel te hoog op en is de teleurstelling des te groter...
En wat is er leuker dan een game te installeren en verbaast te staan van alle nieuwigheden en grafische pracht. Die screens en movies zijn voor mij allemaal spoilers...

Punker

Legacy Member
SniperSonic zei:
Herinner je je nog al de heisa en screens van BFV? 'k Heb mijn lesje wel geleerd. Eerst zelf ZIEN draaien en daarna oordeel vellen.
Anders lopen de verwachtingen weer veel te hoog op en is de teleurstelling des te groter...
En wat is er leuker dan een game te installeren en verbaast te staan van alle nieuwigheden en grafische pracht. Die screens en movies zijn voor mij allemaal spoilers...

Ik dacht juist hetzelfde te posten se ;)

Bengie

Legacy Member
awel eerlijk gezegd, denk ik dat BF2 niet erg geschikt ga zijn voor clanwars, tenzij je met CW's begint van 20vs20.
De maps zien er groot uit, ja ok ze veranderen wel van grootte naargelang het aantal spelers, ...maar dan heb je nog steeds de game commander functie,nog wa tralala en er gaan weer teveel vlaggen zijn die je moet cappen ,zodat het een kat-en-muis spelleke wordt....

Dit gaat een goeie game worden en leuk op pubs mor voor clans vrees ik er een bikke voor......BF42 is precies toch ook nog het meest geschikt voor clans in vergelijking met BFv.....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan