Archief - nieuw keyboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wireke

Legacy Member
Ik speel me een toetsenbord van 7 euro van sweex, altijd al counterstrike met gespeeld op redelijk hoog niveau.

Tbh is het enigste belangrijke een goede muis.

Para.V31

Legacy Member
Harvester, is het niet lastig om thuis QWERTY te typen en op het werk AZERTY? QWERTY geeft idd minder problemen met customizen van je toetsbord in games etc.

Ik heb zelf een Steelseries 7G. Ook al gekocht omdat de Shift klein is, waardoor mijn pink twee knoppen kan bereiken (liggen en gehurkt in BF2).

[F6]Harvester

Legacy Member
ik typ opt werk ook qwerty, uwen baas zegt toch ook niet wat er smiddags tussen uwen boterham moet liggen :)

EagleEye

Legacy Member
Wij mogen ook kiezen welke layout er op onze laptop van't werk komt. :)

En nee, ik heb nooit SC1 gespeeld. In Age of Empires 2 (ook ca. 1998) werkte hotkeying wel met een azerty, afaik. :p Maar inderdaad, vroeger waren er wel meer problemen met azerty-compatibiliteit onder games (zoals enkele games die hardnekkig in qwerty bleven staan zodat het een hele belevenis was om iets in de chat te kunnen typen :p)

CyCo

Legacy Member
Maat van me heeft ook die Razer BlackWidow, en heel tevreden van. Een van de goedkoopste mechanical keyboards da ge kunt kopen denk ik. Binnenkort koop ik er misschien ook wel eens eentje.
Maar volgens mij is dat enkel op heel hoog niveau dat dat ietwat verschil uitmaakt qua gameplay :p

En respect @ uw 19 Razer muizen Harv :p

horste

Legacy Member
toetsenbord gaat echt niet uitmaken op ons niveau denkik :p muis daarentegen merk ik wel dat men deathadder véééél comfortabeler is dan de vorige muis die ik had, dus dat vind ik wel een aanrader

Bone.be

Legacy Member
Ik speel niet graag met wireless, heb het gevoel dat het soms happert.
Het beste is een muis met een soepele draad (zoals op de deathadder :niceone: )

horste

Legacy Member
zoals gezegd, ik heb de deathadder, en ben er enorm tevreden van. draad is enorm soepel en vrij lang, dus veel problemen ga je niet hebben daarmee imo. + hij is veel goedkoper ^^

btw, koop ook zo'n muismat van razer er gelijk bij. het kost wel wat, maar hoooooooly shit, gigantisch verschil

Para.V31

Legacy Member
Mamba 4G heeft inferieure lasersensor, net zoals iedere lasermuis van Razer btw. gaande van tracking issues tot x-axis. Philips twin sensor is gewoonweg slecht (in vergelijking met wat je betaalt). De enige muis van Razer die een goede sensor heeft is de Deathadder. Avago 3088 geloof ik.

EDIT: ik spreek over de huidige lineup van Razer.

jerre555

Legacy Member
White-Ra speelt op een tt Meka g1, das me cherry mx black,
dignitas Select speelt op een Razer Blackwidow, das cherry mx blue

Voor een gids op keyswitches:
Mechanical Keyboard Guide - Overclock.net - Overclocking.net

Tis beetje afhankelijk van u eigen preferentie, persoonlijk vind ik mechanische toetsenborden top en heb ik graag dat klikgeluid van de blue switches op de razer blackwidow.

Maar de steelseries 6Gv2 is ook wel de moeite waard voor zijn prijs.
de rest is nogal duur in vergelijking met die 2.

Qua muis, ik speel met een logitech g5, sommigen hebben graag een kleinere muis andere een grotere, ieder zijn ding. Maar een laser met 2000dpi of meer is wel aan te raden voor te gamen.

cool_boy_ke

Legacy Member
wireke zei:
Ik speel me een toetsenbord van 7 euro van sweex, altijd al counterstrike met gespeeld op redelijk hoog niveau.

Tbh is het enigste belangrijke een goede muis.
²nd that. "Gaming" gear is gewoon afzetterij. Koop u een deftige (lees: comfortabele) muis & toetsenbord, meer heb je niet nodig.
Enige waar je op kan letten is de gevoeligheid van de muis.

muevete

Legacy Member
gisteren mij de Razer Deathadder gekocht (de black edition hadden ze jammer genoeg niet in mediamarkt oostakker)

en deze muismat:
Razer Destructor Precision Gaming Surface | Razer Fractal textured surface for enhanced precision movements | Optimized to improve optical and laser gaming-grade mouse performance | Ultra-wide size

kost wel 40€ maar echt wel de moeite waard. zo glijden en heel stabiele tracking en tenminste een deftig oppervlak om over te glijden ipv een gewoon standaard muismatje dat mijn zus keer laten maken heeft voor mijn b-day.

nu nog een deftig toetsenbord vinden dat ik terug van mijn wireless verlost ben.

maartendq

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
²nd that. "Gaming" gear is gewoon afzetterij. Koop u een deftige (lees: comfortabele) muis & toetsenbord, meer heb je niet nodig.
Enige waar je op kan letten is de gevoeligheid van de muis.

Ik moet zeggen dat ik mijn Razer Imperator muis en Razer blackwidow toetsenbord toch een stuk comfortabeler gebruiken vind dan zowat elke andere muis en/of toetsenbord dat ik in de afgelopen 18 jaar in m'n handen gehad heb.

BelgianTerror

Legacy Member
G11 en G5... nuff said :p

Geweldige machienekes en speel toch deftig dusja ^^

muevete

Legacy Member
maartendq zei:
Ik moet zeggen dat ik mijn Razer Imperator muis en Razer blackwidow toetsenbord toch een stuk comfortabeler gebruiken vind dan zowat elke andere muis en/of toetsenbord dat ik in de afgelopen 18 jaar in m'n handen gehad heb.

de gewone blackwidow of de pro versie met verlichte toetsen en extra ingangen enzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan