Waar is die tijd van NFS4?
minstens 50 extra cars van't net gedownload, den auto het kleurtje geven wat ge maar wilt (uit een 16 bit pallet).
Jaja, prachttijden.
Maar NFSU was volgens mij een goed spel. De controls waren goed genoeg, de graphs zeker niet slecht (wel nogal eentoning: maar dat wilt niet zeggen dat de graphs slecht zijn. Er is een verschil tussen graphs en variatie in tracks.) en tis wel vrij interessant uwen auto een vynilleke of body partje te geven, zodat het er geen 13e in een dozijn is.