Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
G@medude zei:Op burnout 3 staat nen demo he mense!!!!
Trouwens, ik vind em nog altijd even slecht als den 1 !
Besturing is nog even slecht, graphics even lelijk.
En de stad is zo saai dat het na 5' uitvloog !
In vergelijking met B3 is NFS ma een zwak spelleke

yup ik ken veel mensen die alleen het spel nfsu kennen en die denken dan dat dit de beste game ooit is :ironic:Vraeck zei:ongelofelijk dat zoveel mensen die underground 1 zo goed vonden. er zijn wel 10 betere racegames op te noemen. Komen die hoge verkoopcijfers dan allemaal door Johns en hun kinderachtig tuning hobbyke?
(sorry voor de mensen die nfsu wel goed vinden maar ik kan mij er enorm in ergeren als een nfsu lover FF een janette game noemt).capt_snow zei:de gfx en controls zuigen echt wel ,ik weet nu al zeker dat ik hem nooit ga kopen.
de tuningmogelijkheden zullen wel nice zijn maar ik ben niet niet echt gëintereseerd in tunen.
de nfs reeks is beginnen sucken sinds underground ,/me wants lamborgini's ,ferrari's ,mclarens ,cops ,tropische circuits ,etc...

ik vind ff hemels ben geen johny maar toch vind ik nfsu goed, en als je dat slechte graphics vind zou ik snel maar is iets aan je pc doen want dan sta je een beetje achter :ironic: jeeez pessimistische mensen datter ier posten! Waffelaar gaat dan wa cs spelen eh en den andere ff maar ga ni zagen op nfsu omda der ENEN johny is heeft gezegd da ff een janettespel is eh 

Vraeck zei:ongelofelijk dat zoveel mensen die underground 1 zo goed vonden. er zijn wel 10 betere racegames op te noemen. Komen die hoge verkoopcijfers dan allemaal door Johns en hun kinderachtig tuning hobbyke?
