Archief - NFS Underground 2 demo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

G@medude

Legacy Member
Op burnout 3 staat nen demo he mense!!!!
Trouwens, ik vind em nog altijd even slecht als den 1 !
Besturing is nog even slecht, graphics even lelijk.
En de stad is zo saai dat het na 5' uitvloog !
In vergelijking met B3 is NFS ma een zwak spelleke

MeTa-

Legacy Member
waarom poste dan?

en dan dat der nen demo op staat :p (op xbox versie niet) iederen met burnout 3 eeft da al door ;)

Psy

Legacy Member
kvind hem idd ook nie echt super...
kreeg er een heel slechte "midnight club 2" feeling door..
alhoewel ik NFSU1 wel vrij aangenaam vond (op pc toch)

waffel

Legacy Member
G@medude zei:
Op burnout 3 staat nen demo he mense!!!!
Trouwens, ik vind em nog altijd even slecht als den 1 !
Besturing is nog even slecht, graphics even lelijk.
En de stad is zo saai dat het na 5' uitvloog !
In vergelijking met B3 is NFS ma een zwak spelleke

gebt gelijk zu wtf die demo suckt zwaar en ze zitte dan met een team aan te werke die dubbel zo groot is als die van burnout 3
Ik heb de snelheid feeling ni daar en ik heb zin om iets te crashe ofzo ma da zit er ook al ni in en zon grauw wereltje altijd :sleep:

capt_snow

Legacy Member
de gfx en controls zuigen echt wel ,ik weet nu al zeker dat ik hem nooit ga kopen.

de tuningmogelijkheden zullen wel nice zijn maar ik ben niet niet echt gëintereseerd in tunen.

de nfs reeks is beginnen sucken sinds underground ,/me wants lamborgini's ,ferrari's ,mclarens ,cops ,tropische circuits ,etc...

G@medude

Legacy Member
groot gelijk.

De delen voor underground waren tenminste nog tof door de exotische wagens en die waren nog speelbaar. De controls van underground zuigen gewoon zwaar.

boozeke

Legacy Member
kvin die controls dus meevallen eh :unsure:
ma kgaant wsl ni kope,wacht liever op juiced!..
Iemand al idee trouwens wie et zal uitbrengen? :unsure:

Vraeck

Legacy Member
ongelofelijk dat zoveel mensen die underground 1 zo goed vonden. er zijn wel 10 betere racegames op te noemen. Komen die hoge verkoopcijfers dan allemaal door Johns en hun kinderachtig tuning hobbyke?

capt_snow

Legacy Member
Vraeck zei:
ongelofelijk dat zoveel mensen die underground 1 zo goed vonden. er zijn wel 10 betere racegames op te noemen. Komen die hoge verkoopcijfers dan allemaal door Johns en hun kinderachtig tuning hobbyke?
yup ik ken veel mensen die alleen het spel nfsu kennen en die denken dan dat dit de beste game ooit is :ironic:

rpg games vinden ze dan weer janettengames :ironic: ,de enige janette game is imo nfsu :p (sorry voor de mensen die nfsu wel goed vinden maar ik kan mij er enorm in ergeren als een nfsu lover FF een janette game noemt).

anubiss

Legacy Member
capt_snow zei:
de gfx en controls zuigen echt wel ,ik weet nu al zeker dat ik hem nooit ga kopen.

de tuningmogelijkheden zullen wel nice zijn maar ik ben niet niet echt gëintereseerd in tunen.

de nfs reeks is beginnen sucken sinds underground ,/me wants lamborgini's ,ferrari's ,mclarens ,cops ,tropische circuits ,etc...

idem + replays + incar view :p

boozeke

Legacy Member
kga toch wsl juiced halen eigl,as iemand mij nu is info kan geven over releasedate(als da al bekend is),en nieuwe uitgever? :unsure:

Sancho

Legacy Member
op wa slaagt da nu weer allemaal van die johny's en ff hatende mensen :wtf: ik vind ff hemels ben geen johny maar toch vind ik nfsu goed, en als je dat slechte graphics vind zou ik snel maar is iets aan je pc doen want dan sta je een beetje achter :ironic: jeeez pessimistische mensen datter ier posten! Waffelaar gaat dan wa cs spelen eh en den andere ff maar ga ni zagen op nfsu omda der ENEN johny is heeft gezegd da ff een janettespel is eh :eek:

capt_snow

Legacy Member
ik zei niet dat nfsu voor johny's en FF hatende mensen was ,ik zei alleen dat in mijn apestad personen die geen zak weten van games alleen nfsu kennen en mij uitlachen omdat ik FF speel want zij vinden dat voor ********* :ironic:

en dat ik nfsu slecht vind is mijn persoonlijke mening.
ik vind de gfx middelmatig tot slecht zelfs met een X800 XT ,en de demo ziet er weer hetzelfde uit + de besturing trekt op niets.

ma kom ik wil hier niet beginnen discusseren over een game ze ,kmoet dat op school al genoeg doen tegen de FF haters:p

Matic

Legacy Member
ben hellemaal geen johhny maar ik vin getunede bakke knap... NI OVERBETUNED en ook ne serieuze auto

ge ziet iere alleen ma seat ibizakes en citroennekes enzo vollenbak uitgebouwd rijde.. da vinnek johhny

ik rij me nen getunede ( zeer normaal ) opel astra BREAK rond.. das tenminste nog n uitdaging..

anyway on topic :

nfsu OWNT vinnek en den II zal zeker veel in mn ps2 komen te zitte

peaz

Osis1984

Legacy Member
Vraeck zei:
ongelofelijk dat zoveel mensen die underground 1 zo goed vonden. er zijn wel 10 betere racegames op te noemen. Komen die hoge verkoopcijfers dan allemaal door Johns en hun kinderachtig tuning hobbyke?

¤sigh¤ kunne ze geen andere naam voor Johnny's zoeken, my name is John FFS :tongue:

Massis

Legacy Member
johnny en marina is toch veranderd naar Kevin en zen wijf (naam vergeten :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan