Archief - Next NationsCup coming up soon!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.!$i$_

Legacy Member
lol
u are all talking about the nationscup
but CB hasnt anounced anything
it could take like 2-3months
and why already making team? when u dont even have a Captain!!

greetz!

[TPP]Slet!

Legacy Member
man jullie engels is al even sterk als jullie nederlands....

ik steun iedereen die kapitein wil zijn ! ga ervoor jongens

Michel08

Legacy Member
me wants kitina in the team :p some female nc plyr :D

Raza for lead

Michel08

Legacy Member
undi_ zei:
line-up imo :
chad ( good engi and medic he is on all-round player whith good aim and good teamplay )

mAx ( just fucking good aim not more :p )

ganon ( he has same skill as chad plus he is one of the best fops's in the world imo ) /

sa7 ( he was inactive but he is coming back and how he has some serieus skill and is also a great fops and med )

Zif ( he is rather unknown by most people but he has very nice aim and he is a very good engi aka snol )

and ofcourse FrEe ( he just promised me his comeback and he is a player we will need for team.be he is just perfect so :)

subtitutes doesn't matter but i think its time to give other players a shot and not all reload , there are some other very skilled players in belgium



When people try to comme back aim is less

-eQui-Iven

Legacy Member
als we zo gaan beginne

da1diablo for team.be :woohoo:

maar er komt voort eerst nog geen nc so don't bother....

_BulL

Legacy Member
hij heeft skillz die niemand ziet, das heel knap!

zeni is NL.

Chiclette

Legacy Member
tis zeni en em woont in nederland maar zn ma komt uit finland en ik kan het weten want ik speel ermee rtcwdemo :p

.!$i$_

Legacy Member
tbh aim, tp is belangrijker dan hoe iemand vind hoe di zich gedraagt

Chiclette

Legacy Member
Dante op z'n best in nieuwe Devil May Cry 3-filmpjes (PS2)

De "hoe-verneuk-ik-een-sequel-van-een-prachtig-game"-prijs van 2003 ging ongetwijfeld naar Devil May Cry 2. Want daar waar Capcom met de originele Devil may Cry een uniek top-game afleverde, was nummertje twee gewoonweg een dikke flop. Maar denk maar niet dat Capcom het daarbij laat, want zij komen op de proppen met Devil May Cry 3. Naast de gewoonlijke grafische update, zal je nu ook uit verschillende vechtstijlen mogen kiezen, hetgeen voor de nodige afwissling moet zorgen tijdens de combat.

Devil May Cry 3 unfolds an earlier chapter in Dante's history, before the original Devil May Cry, to the fateful clash between Sparda's twin sons, divided by the divergence of their chosen paths. Along the way, Dante encounters formidable foes and unusual characters including a mysterious man named Arkham and a female hunter named Lady whose mission is to take down all demons, including Dante. These precursory events disclose the complex roots of Dante's character and reveal insight into his clouded past.

Twee nieuwe filmpojes staan op je te wachten bij Gametrailers, een eerste van 8 MB en een tweede van



DOWNLOADEN :D!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan