Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WoLfKiLlEr zei:offtopic: Waarom engels praten ?![]()
Het is hier toch be en nl forum.![]()
Lun4t1C zei:Pitt voor team be !![]()
en btw een team zonder syl moet het zeker halen naar de finale![]()
werkwoord, en nice sig man!m4rt1n0 zei:adoreer is da wel een woord?![]()
read this thread and you will understand...scel zei:imo is dit een nederlandstalig forum \/
Mayh3M zei:werkwoord, en nice sig man!
Brock zei:where are the french speaking guys?![]()

!mPulz3 zei:Denkte nu echt dat er hier walen komen![]()
![]()
Brock zei:where are the french speaking guys?![]()

(mmmhhh maybe that makes more like an american-style democracy... but then again, it's a dictatorship overthere right?
)
(yeye let the flaming begin, VB powah right?
)