Destroybe
Legacy Member
als iedereen zo redeneerd wel,.:: Tasadar ::. zei:Kvind het ook mer belachelijk enigssinds... maar bedenk eens hoeveel mensen zich daadwerkelijk meer dan een keer inschrijven...
Ik denk da ge snel boven 2/3 van de deelnemers zit die da doen zuh![]()
toch zo het fijn zijn als ze der op een of andere manier zouden kunnen achter komen en zo die der al allemaal uitgooien, dan zat derest al zeker in de beta ofzo



hopelijk al niet gedqed voor et begint