Archief - New phse of beta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mennol

Legacy Member
We are introducing a new beta phase with this patch and welcoming another round of testers into the game. A second Player-versus-Environment server has been launched to accommodate the thousands of new testers we are inviting into the beta. Select Beta Server 2 on the realms list to play on this server. These new testers will be selected from the pool of applicants from our initial signup period. Those who have been selected to participate in the beta will receive an email from Blizzard with instructions on how to download the client and connect to the new server. Unfortunately, we will not be able to accommodate everyone. Please do not contact Blizzard directly to inquire about your selection status; those who have been chosen to participate will be contacted by email. Good luck and thank you for helping us test World of Warcraft!

Eu beta noga altijd niet begonne, en zij krijgen een 3de server :l Wie zit erin? :p Ikke niet, want ik heb me niet ingeschreven toen :/ Wie heft er een extra account bij, mag ik em dan hebbe:p ?

Phantom

Legacy Member
Ik heb me toen ingeschreven maar geen proxy gebruikt dus ga ik er waarschijnlijk ook nie bij zijn :(

De stress test competition winnaars zijn ook toegelaten tot de closed.

Miche

Legacy Member
Is het nog mogelijk om u ervoor in te schrijven?? Ik heb de signups gemist, maar zou me graag inschrijven voor moesten er nog phase's komen zoals deze, of die EU beta of whatever, is het nog mogelijk??

Daingub

Legacy Member
zoals altij wordt de EU weer flink achtergelate...
ik dacht dat ze geinteresseerd waren in de europese community?
dat ze ons ook is een server of 2 geven ipv eerst nog een US te maken
de europese community wordt ferm onderschat denk ik...

nothingButme

Legacy Member
ik krijg nooit emails en ineens krijg ik email en ik dacht 'ja ik zit in de closed beta :D'
en et was nen email van PENIS ENLARGING!!!!
word zo ongeduldig :(

Fuzetsu

Legacy Member
Daingub zei:
zoals altij wordt de EU weer flink achtergelate...
ik dacht dat ze geinteresseerd waren in de europese community?
dat ze ons ook is een server of 2 geven ipv eerst nog een US te maken
de europese community wordt ferm onderschat denk ik...



Uhm... men heeft gezegt: eind september :/

Ik vermoed dat ze dit weekend iets gaan moven om de EU beta op gang te drijven hoor :]

QuoteRevival

Legacy Member
Op de officiele wow site (eu) staan er een aantal artikels ivm tour die ze gedaan hebben en interviews met aanwezige bekende websites.
In een van die artikels laten ze zich het volgende ontvallen:

"Speaking to the assembled hacks on a recent press tour stop in the UK, Blizzard producer Chris Sigaty confirmed that the long-awaited European beta could kick off as soon as this week...."

Volledig artikel:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56628

Fotos van de plaats waar de interviews zijn afgenomen:
1. Het huis:
http://www.worldofwar.net/articles/london2004/01.php
2. de ingang:
http://www.worldofwar.net/articles/london2004/02.php

Ps: 't is zaterdag mijn verjaardag en ik lig momenteel met lumbago bedlegerig, dus zou wel een schoon verjaardags cadeauke zijn aangezien ik nie anders kan dan op mijn rug liggen en surfen/gamen :applause:

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
Op de officiele wow site (eu) staan er een aantal artikels ivm tour die ze gedaan hebben en interviews met aanwezige bekende websites.
In een van die artikels laten ze zich het volgende ontvallen:

"Speaking to the assembled hacks on a recent press tour stop in the UK, Blizzard producer Chris Sigaty confirmed that the long-awaited European beta could kick off as soon as this week...."

Volledig artikel:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56628

Fotos van de plaats waar de interviews zijn afgenomen:
1. Het huis:
http://www.worldofwar.net/articles/london2004/01.php
2. de ingang:
http://www.worldofwar.net/articles/london2004/02.php

Ps: 't is zaterdag mijn verjaardag en ik lig momenteel met lumbago bedlegerig, dus zou wel een schoon verjaardags cadeauke zijn aangezien ik nie anders kan dan op mijn rug liggen en surfen/gamen :applause:



Als da het geval is...

Twee dingen: wooot

en @ u: luck0r :o

Alleen mer WoW spele :/

rbn-

Legacy Member
Jep veel mensen speculeren dat het morgen zal zijn. Nieuwe phase is erin dusja who knows. :).

QuoteRevival

Legacy Member
beetje positief denken he :-) veel hangt er natuurlijk vanaf hoeveel keer je je ingeschreven hebt.
de inschrijvingen voor eqII waren ook massaal en toch heb ik op eenzelde dag 3 keys (ingeschreven met 3 emails) gekregen.

Voor wow heb ik vanop 10 verschillende pc's met 10 verschillende persoonlijke gegevens en 10 verschillende NON-web-based emails (heb veel kennissen met pandora/skynet emails die zo'n games haten , lucky me) me ingeschreven dus heb er vertrouwen in dat er toch wel eentje za bijzitten :p

Moet wel zeggen dat mijn emoties op en neer gaan, morgen misschien wow :applause: , maar morgen ook wat grote picuren in mijne rugge als het tegenzit :sad:

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
beetje positief denken he :-) veel hangt er natuurlijk vanaf hoeveel keer je je ingeschreven hebt.
de inschrijvingen voor eqII waren ook massaal en toch heb ik op eenzelde dag 3 keys (ingeschreven met 3 emails) gekregen.

Voor wow heb ik vanop 10 verschillende pc's met 10 verschillende persoonlijke gegevens en 10 verschillende NON-web-based emails (heb veel kennissen met pandora/skynet emails die zo'n games haten , lucky me) me ingeschreven dus heb er vertrouwen in dat er toch wel eentje za bijzitten :p

Moet wel zeggen dat mijn emoties op en neer gaan, morgen misschien wow :applause: , maar morgen ook wat grote picuren in mijne rugge als het tegenzit :sad:


Het maakte niets uit of je web of non-web based email gebruikte ;)

Dat was enkel zo tijdens de eerste week van de US Beta signups...

Daarna is het verandert omdat er teveel mensen zulke mail adressen gebruiken :]

Phoo

Legacy Member
nu 1 oktober komen er weer een 1000 mensen bij in de usa closed beta dankzij nividea en heb me ook 10+ keer ingescreven op verschillende pc's zoals bij de euro beta.

QuoteRevival

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Het maakte niets uit of je web of non-web based email gebruikte ;)

Dat was enkel zo tijdens de eerste week van de US Beta signups...

Daarna is het verandert omdat er teveel mensen zulke mail adressen gebruiken :]

yup i know maar liever het zekere voor het onzekere ;)

wolfen

Legacy Member
:( wist ik niet , :( Phoo , als je een paar accounts hebt , krijg ik er dan eentje aub ? :'( plzz

DeadHead

Legacy Member
wolfen zei:
:( wist ik niet , :( Phoo , als je een paar accounts hebt , krijg ik er dan eentje aub ? :'( plzz

²



The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Destroybe

Legacy Member
QuoteRevival zei:
beetje positief denken he :-) veel hangt er natuurlijk vanaf hoeveel keer je je ingeschreven hebt.
de inschrijvingen voor eqII waren ook massaal en toch heb ik op eenzelde dag 3 keys (ingeschreven met 3 emails) gekregen.

Voor wow heb ik vanop 10 verschillende pc's met 10 verschillende persoonlijke gegevens en 10 verschillende NON-web-based emails (heb veel kennissen met pandora/skynet emails die zo'n games haten , lucky me) me ingeschreven dus heb er vertrouwen in dat er toch wel eentje za bijzitten :p

Moet wel zeggen dat mijn emoties op en neer gaan, morgen misschien wow :applause: , maar morgen ook wat grote picuren in mijne rugge als het tegenzit :sad:

sorry mer dit vind ik belachelijk, u 10 keer inschrijven waardoor uw kans groter is is niet echt eerlijk tegenover de mensen die het eerlijk spelen en mer 1 keer inschrijven. ik hoop da ge der nie in zit gewoon om die rede

Fuzetsu

Legacy Member
Destroybe zei:
sorry mer dit vind ik belachelijk, u 10 keer inschrijven waardoor uw kans groter is is niet echt eerlijk tegenover de mensen die het eerlijk spelen en mer 1 keer inschrijven. ik hoop da ge der nie in zit gewoon om die rede



Kvind het ook mer belachelijk enigssinds... maar bedenk eens hoeveel mensen zich daadwerkelijk meer dan een keer inschrijven...

Ik denk da ge snel boven 2/3 van de deelnemers zit die da doen zuh :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan