Archief - New Competition ETPro ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michel08

Legacy Member
De ranks weg is top maar paar OPTIONEELE instellingen zijn mss toch overdreven.

And to fretn: Try to be nice sometimes

Lexirium

Legacy Member
mzz op de nieuwe mappen elk team 2 spawnpoints geven.
Dan kunde moeilijk spawncampen he.
En lijkt me ook wel leuk op vent als er nog snel wordt doorgegeven dat het
team in ander spawnpoit gaat beginne :)


lexy

BlackWido

Legacy Member
apex, kijk naar die etprothread, waarom is het gewoon kendle die heel die topic volspamt en vindt de meerderheid het een fijn idee ?

spokkie_spok

Legacy Member
kvind de changes een beke extreem maja kzou der mee kunne leven. ma da er is nieuwe mpakes uitkome/kleine aanpassinge gedaan worde aan de mappe die er nu zou zou veel beter zijn in mijn ogen.

fretn

Legacy Member
meestermongool zei:
doe die changes dan niet
:baard:

iedereen zaagt voor een reden :tongue:

ik quote raza (van op xfire):

I appreciate the initiatives Bani takes to make ET a less boring game. The problem with RtCW was that after half a year the game established a level that hasn't been crossed anymore. No new maps in competitions, no changes to make the game interesting again. That's one of the main reasons why RtCW died on a high level. If we would have kept ET as it was after release, it would have been generally dead already. You guys moan about every change bani makes, but after a month, you're all used to it and can say that the new changes are great. I have no clue why there's such a fuzz about this new goldrush version. It looks great, and will become one of the best competition maps in ET. Did bani ever state that he would replace the current goldrush? No, because he doesn't make such changes. He just wants to add an improved competition version of goldrush which is fucking awesome. The only reason i even still play ET is because bani and the ETpro crew backs it. Have some faith in him and show the respect he deserves.

een punt heeft hij , en dit is geen 'zelfstoef' of whatever, 'k heb het vooral op het 'doodgaan' gedeelte

at michel08: waar ben ik dan onvriendelijk ? Kak ik iemand ? Help ik u niet genoeg als je me op irc uren aan een stuk bugged met een script dat je wil maken, maar gewoon te lui bent om iets van research te doen ? Als ik dan al geirriteerd lijk in deze topic, bekijk het dan es van een andere kant en probeer in te zien waarom ik geirriteerd loop ... (hint: de beste stuurlui staan aan wal)

MaTi

Legacy Member
Ik ga eens proberen iets te zeggen gezien mijn kleine ervaring met ET... Die racks mogen weg, vind ik persoonlijk. Dan gaan die Hphoertjes ook mogen uitdelen en wordt de rol van fo meer in de verf gezet, maar zoals Darkdwarf zei, mits een clipje meer voor beide of fo alleen. Wants anders kan de medic nog teveel gebruik maken van zijn cappaciteiten. Voor de rest heb ik niet teveel gelezen,...

Als ik straks nog een inval heb, dan ga ik dat hier neervlammen.

X3M.Lake

Legacy Member
Wat ik aan de hele discussie uitermate grappig vind zijn de mensen die na een thread van 6 pagina's tot de conclusie komen dat ET verandering nodig heeft, maar dat dan maar in de vorm van 2 of meer nieuwe maps elk seizoen moet gebeuren.. precies waar ClanBase & rtcw.no/wl.com al sinds Januari 2004 steevast mee bezig zijn.

Verder vind ik sommige mensen vrij naief met commentaar, changes worden sowieso niet ingevoerd in leagues/publics zonder dat ze getest zijn, en dat bani & het etproteam deze changes aanbieden kan alleen maar beschouwd worden als enorm positief punt. Als rtcw een OSP team had gehad dat zo active was als het huidige etpro team, had het spel misschien wel een andere toekomst gehad.

Als laatste wil ik erop wijzen dat elk spel saai wordt als er niet ieder seizoen tenminste 1 (kleine) verandering is wat invloed heeft op de spelwijze. Er bestaat niet zoiets als "een ideaal ET", een spel dat altijd hetzelfde blijft en waarin nooit een verandering optreedt, wordt snel saai, en uiteindelijk gaat het erom het spel interessant en aantrekkelijk te houden.

Ik schrijf dit verder als mijn eigen mening, niet als de mening van een CB admin, ik stop waarschijnlijk als admin op het einde van dit seizoen en zal dus ook niet meer meebeslissen hoe er volgend seizoen gespeeld wordt. Het enige wat ik hiermee wilde zeggen, is dat mensen zich wat minder defensief tegenover veranderingen moeten opstellen.

Michel08

Legacy Member
at michel08: waar ben ik dan onvriendelijk ? Kak ik iemand ? Help ik u niet genoeg als je me op irc uren aan een stuk bugged met een script dat je wil maken, maar gewoon te lui bent om iets van research te doen ? Als ik dan al geirriteerd lijk in deze topic, bekijk het dan es van een andere kant en probeer in te zien waarom ik geirriteerd loop ... (hint: de beste stuurlui staan aan wal)[/QUOTE]

:offtopic: Lolz fretn ga ik effe heel eerlijk met je zijn, in het begin lag ik je ja te overspamme met mails en stupid vragen. Maar sinds kort of toch 1-2 maanden is het over , heb je nog iets van me gehoort Ja, 1 maal op irc over men i -net problem maar je wilt dan gewoon niet helpen en ik heb gegoogle, forums gevraagt blablablabla. Iedereen kan verkeert beginnen en dat heb ik ook gedaan en nu irriteer ik mezelf aan mensen die google niet gebruiken maar tis gewoon tegenwoordig als ik eens iets vraag dan geef je gewoon geen antw maar komt er alleen maar gezeik.

Crazy Killer

Legacy Member
Ik heb er eens geod over nagedacht (ja dat duurde inderdaad lang :( )
Laat die changes maar komen :p maar niet te drastisch zoals de sniper veranderen naar de sniper in rtcw.

meestermongool

Legacy Member
Crazy Killer zei:
Ik heb er eens geod over nagedacht (ja dat duurde inderdaad lang :( )
Laat die changes maar komen :p maar niet te drastisch zoals de sniper veranderen naar de sniper in rtcw.


sniper MOET veranderen :)
dan own ik er helemaal mee
:applause: :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan