.X.!
Legacy Member
meestermongool zei:slaagt nergens op
nu hebben de medics in wars helemaal geen ammo meer en dan net meer /kill
is da nie SLAAT nergens op

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meestermongool zei:slaagt nergens op
nu hebben de medics in wars helemaal geen ammo meer en dan net meer /kill

dus jij vondt de spamfests en fullholds die in het eerste jaar van et alomtegenwoordig waren léuk (léuk ?)ooh in rtcw is dat niet doe dat in et ook maar weg: whinorzzzz
da is nu zowiezo al elke spawn, en das een bestrijding van de rambomedics, die helemaal geen team nodig hebben op die manier. Ik steun 't. (ik hoor er soms zelf ook bij hoor :/)slaagt nergens op
nu hebben de medics in wars helemaal geen ammo meer en dan net meer /kill
BlackWido zei:Dit is gewoon weer 'n goed initiatief van bani om ET spectatorfriendly, en meer op skill dan op spam te baseren.
Senator zei:Spam is iets dat je met uw team moet doen, dus vind ik dat eerder goed dan slecht.
om het zoals bani te zeggen "what's the skill in spamming the tank, 20 minutes long"
) een team verslagen of ze kapot spamme ? BlackWido zei:om het zoals bani te zeggen "what's the skill in spamming the tank, 20 minutes long"
Ik heb het ook over skill _als een team_ en spammen kan iedereen, 6 random noobs die goeie afspraken maken ook.
Wat kies jij ? Met echte tp (cfr. crossfires, reviverushen tot en met) een team verslagen of ze kapot spamme ?
Ik weet dat ik uit fullholds hale tege teams die beter zijn dan os, door ze kapot te spamme , geen fun haal, maar gewoon denk, "er moet dringend iets aan et gebeure"
), zou 't in vele gevallen al veel leuker, balanced etc worden.
@Fretn: Wat heb jij gestudeerd op school? Lic Inform?Ik vind hier niet 100% op gaan hoor.fretn zei:@at FFS JE MAAKT ET ZOALS RTCW mensjes: http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=4728 (stfu maw)
I know, nooit erg gevonden, maar tja, my opinion.greetje zei:@ spufi
* in rtcw kunnen enkel medics een zelfde soort wapen oppakken (enigste vorm van ammo verkrijgen als er geen lt in de buurt is)
Hmmmmm, ok, you do have a point, is al veel te lang geleden dat 'k nog wars heb gespeeld, had hier ff nie bij stil gestaan.greetje zei:* nu wil jij dat medics in et geen wapens meer kunnen opnemen? hoe kunnen ze dan in-war (wanneer de ammoracks verdwijnen) nog aan ammo geraken wanneer de fo niet in de buurt is (gebeurt regelmatig aangezien de mappen redelijk groot zijn, en niet altijd iedereen bij elkaar troept)
Mja, maar wat blijft er dan nog over dat nie (uber-)downgrape is?greetje zei:de medics iets minder bevoordelen is mss wel goed, maar niet door ammo weg te laten of te verminderen.
daarom is radar zo ook ongeveer de beste map, zeker met de spamrestricties, aanegzien het nu nie mogelijk is om, als er nog maar een objective te grijpen is, 't vol te zetten me 8 mijnen en vol te spammen met artys 
WeBoC zei:Ik vind hier niet 100% op gaan hoor.
Hier op dit forum worden door RTCW'ers of ex-RTCW'ers weleens vergelijkingen gemaakt of uitspraken in de zin van "Ja maar in RTCW, ...." gedaan.
Dus ik begrijp wel waarom dat sommige nu dan zeggen van "maak van ET geen RTCW" , in hun ogen lijkt het mss wel zo.
fretn zei:euh lees es op etpro forums alle topics waar changes voorgesteld worden, idem voor xfire, swertcw, het is gewoon een afgezaagd concept
