Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apriliars50

Legacy Member
Aiai, weeral een goeie game :s Pff kiezen, kiezen en nog eens kiezen :tongue:

Boxer[BE]

Legacy Member
Ik stond in de Game Mania deze morgend en ze waren hem net aan het uitpakken. Hij is dus binnen!

Cookiebear

Legacy Member
crap... ik ben net eergisteren geweest... nog is gaan zal dus ni mogen...

Squealer

Legacy Member
IGN score: 8.3
IGN Advertisement

IGN UK: 8.8
IGN Advertisement

Eurogamer score: 7
MotorStorm: Pacific Rift Review - Page 1 // PS3 /// Eurogamer - Games Reviews, News and More

Power Unlimited: 7.6
Power Unlimited | Artikelen | Reviews | MotorStorm Pacific Rift

PSonly: 7
PlayStation Only | Reviews | MotorStorm: Pacific Rift

gamer.nl: 8
Gamer.nl reviews: MotorStorm: Pacific Rift

videogamer.com: 8
MotorStorm: Pacific Rift Review for PS3 - VideoGamer.com

Gametrailers videoreview:
http://www.gametrailers.com/player/41872.html?type=wmv

M.a.w. een "goed" game, niets meer.
De negatieve zaken zijn meestal dat sommige grafische elementen niet zo goed zijn afgewerkt tov het geheel. Dat checkpoint races irritant zijn. Dat het naar het einde toe opnieuw frustrerend moeilijk wordt en dat er niet zóveel nieuws onder de zon is.

hey69

Legacy Member
goede scores, vond de eerste al vrij goe, als deze hetzelfde is met iets meer ben ik al content

salamon

Legacy Member
Kheb MS2 daarstraks gaan hale in GM en is wel chil, eerste races ware ff wenne ma derna ging da wel. Die racetruks zijn gewoon waardeloos vind ik.

Goldrusher

Legacy Member
't Is ondertussen nogmaals vervroegd naar 29 oktober en in (sommige?) GameMania kun je het al kopen...

FreakyJP

Legacy Member
Goldrusher zei:
't Is ondertussen nogmaals vervroegd naar 29 oktober en in (sommige?) GameMania kun je het al kopen...
Das ni echt vervroegd, sommige winkels verkopen het gewoon voor de officiële release date (meestal Game-Mania, FRS, Bart Smit, ...) ;)

spikie

Legacy Member
Goldrusher zei:
't Is ondertussen nogmaals vervroegd naar 29 oktober en in (sommige?) GameMania kun je het al kopen...

GM Aalst is bij deze bevestigd, ik veronderstel GM Dendermonde en St-Niklaas ook vermits da van dezelfde eigenaar is

soulgamer

Legacy Member
Ik heb hem!! Vandaag gekocht in Gamemania Maasmechelen. En hij speelt super btw ;), zeer sfeervolle omgevingen. Vooral de "water"-levels.

salamon

Legacy Member
Ik wind air races wel leuk, ge hebt echt een gevoel da ge op grote hoogte zit door die ravijnen, jumps en bij sommige die mist

soulgamer

Legacy Member
soulgamer zei:
Ik heb hem!! Vandaag gekocht in Gamemania Maasmechelen. En hij speelt super btw ;), zeer sfeervolle omgevingen. Vooral de "water"-levels.
Wel, het spel is opgesplitst in 4 verschillende zones. (Aarde - Vuur - lucht - water)

Vooral Aarde en water bevat van die gigantisch uitgestrekte bergen met heerlijke tropische vegetatie. (Watervallen, dichtbegroeide jungle met boomstronken)

Al een goede 25% gold te pakken :D.

salamon

Legacy Member
Kheb net met 1 vriend split screen gespeeld en is echt wel fun om elkaar is goe te rammen of te overrijden. Tis goe da er ook nog andere computergestuurde wages meerijde bij split screen, anders zou ge da geweldadige gevoel nimeer hebbe. Als ge 1 map verschillende keren doet word het ni afgezaagt ofzo. Ge zie wel duidelijkda als ge split screen doe da de framerate slechter is en die mist die ge hebt bij een air map die is er dan ook ni.

|Kiara|

Legacy Member
Is de bundel console+game ook al beschikbaar? Ik word te ongeduldig om op de LBP bundel te wachten. Op de Gamemania site staat dat het beschikbaar is, maar toen ik daarnet naar Bart Smit belde zei ze 18/11?

DeathSythe`

Legacy Member
Iemand die mijn snel kan zeggen of hij in MM ( Oostakker? ) al binnen is? Anders rij ik er ffkes vlug om :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan