maximus3678
Legacy Member
Morrowind is de beste rpg op Xbox maar je moet er tijd in stoppen.
Het is meestal dezelfde reaktie die ik hoor van Morrowind..........damn....komt daar een rat af en ik raak die niet met mijn zwaard!!!!!
Zéér normaal in het begin maar als je char sterker zal worden mep je die rat gewoon dood met 1 strike.Je moet wel rekenen op een 20 tal uren spelen voor je echt iets kan doen in dit spel.
KOTOR is idd een rpg voor beginners en voor mij waren die battles ook te saai.....het volledige spel was op den duur saai maar voor iemand met geduld en die iets meer zoekt in een spel......Morrowind.De game of the year edition heb ik niet gespeeld maar je hebt natuurlijk een extra expantie voor je geld .
Pirates of The Carabbian heb ik ook nog gespeeld en damn.....mooiste spel die ik ooit heb zien draaien op de Xbox.Heb mij goed kunnen amuseren maar het is niet zo groot als Morrowind.Het upgraden van je char gaat wel sneller dan in Morrowind en je kan ook eindeloos kiezen uit verschillende questen of je kan natuurlijk het hoofdverhaal volgen.De zeegevechten zijn moeilijk te masteren maar je kan ze letterlijk "omzeilen" om toch zonder kleerscheuren op een ander eiland te komen.
Pirates Of The Carabbian is in ieder geval de "zwaarst onderschatte" rpg op Xbox.....het spel kan in ieder geval meer bieden dan pakweg KOTOR maar niemand wil het spelen.(tenzij je KOTOR alleen maar wil spelen als Star Wars fan)
POTC is een soort GTA maar dan met piraten....doe wat je wil........roven,handelen of gewoon alle eilanden gaan verkennen,etc......
Heb ik al laten weten dat POTC het "enige" spel is dat de Xbox tot het uiterste doet gaan?(als je de zon ziet onder of opgaan als je langs een strant loopt zal je mij gelijk geven)
Het is meestal dezelfde reaktie die ik hoor van Morrowind..........damn....komt daar een rat af en ik raak die niet met mijn zwaard!!!!!
Zéér normaal in het begin maar als je char sterker zal worden mep je die rat gewoon dood met 1 strike.Je moet wel rekenen op een 20 tal uren spelen voor je echt iets kan doen in dit spel.
KOTOR is idd een rpg voor beginners en voor mij waren die battles ook te saai.....het volledige spel was op den duur saai maar voor iemand met geduld en die iets meer zoekt in een spel......Morrowind.De game of the year edition heb ik niet gespeeld maar je hebt natuurlijk een extra expantie voor je geld .
Pirates of The Carabbian heb ik ook nog gespeeld en damn.....mooiste spel die ik ooit heb zien draaien op de Xbox.Heb mij goed kunnen amuseren maar het is niet zo groot als Morrowind.Het upgraden van je char gaat wel sneller dan in Morrowind en je kan ook eindeloos kiezen uit verschillende questen of je kan natuurlijk het hoofdverhaal volgen.De zeegevechten zijn moeilijk te masteren maar je kan ze letterlijk "omzeilen" om toch zonder kleerscheuren op een ander eiland te komen.
Pirates Of The Carabbian is in ieder geval de "zwaarst onderschatte" rpg op Xbox.....het spel kan in ieder geval meer bieden dan pakweg KOTOR maar niemand wil het spelen.(tenzij je KOTOR alleen maar wil spelen als Star Wars fan)
POTC is een soort GTA maar dan met piraten....doe wat je wil........roven,handelen of gewoon alle eilanden gaan verkennen,etc......
Heb ik al laten weten dat POTC het "enige" spel is dat de Xbox tot het uiterste doet gaan?(als je de zon ziet onder of opgaan als je langs een strant loopt zal je mij gelijk geven)