cornetto
Legacy Member
hjello
kheb nog eens zin om een goed rpg'tje op mijn xbox te spelen
ma dan tegen een zacht prijsje(20 eurootjes).nu heb ik voor dat geld dus de keuze tussen morrorwind en pirates of the carabean(potc). morrorwind heb ik es geleend van ne vriend en heb het nie veel kunnen spelen(had toen net pgr2 gekocht en kon het nie laten
)nu is mijn vraag,heeft iemand potc ooits gespeeld?ik zou morrorwind wel graag willen kopen maar het moet 'bijna' compleet etzelfde zijn als potc wat mij tot twijfelen bracht is de sfeer die beide games uitstralen
morrorwind=>beetje grauw,pirates=>zonnige stranden vind ik de beste sfeer.
dus iemand potc ooits gespeeld?
graag reacties
byebye
kheb nog eens zin om een goed rpg'tje op mijn xbox te spelen
ma dan tegen een zacht prijsje(20 eurootjes).nu heb ik voor dat geld dus de keuze tussen morrorwind en pirates of the carabean(potc). morrorwind heb ik es geleend van ne vriend en heb het nie veel kunnen spelen(had toen net pgr2 gekocht en kon het nie laten
)nu is mijn vraag,heeft iemand potc ooits gespeeld?ik zou morrorwind wel graag willen kopen maar het moet 'bijna' compleet etzelfde zijn als potc wat mij tot twijfelen bracht is de sfeer die beide games uitstralen
morrorwind=>beetje grauw,pirates=>zonnige stranden vind ik de beste sfeer.dus iemand potc ooits gespeeld?
graag reacties

byebye
man daar werd ik kwaad van!!...sorry ik liet mij even gaan.en is er een verschil tussen het origineel en game of the year edition?