Archief - MMORPG: Grinding, AOE, Archer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

€M!€|

Legacy Member
Ga het nooit begrijpen wat mensen leuk vinden aan grinden, of pve in 't algemeen.
Enigste leuke aan een mmorpg (goede) is pvp...
Das de reden waarom je grind in quasi alle games.

Yeah mobs doden, en nog een en nog een, en dan een boss met wat anderen... :/

Bumbolt

Legacy Member
Fliblit zei:
Uw beschrijving is een perfect match bij MapleStory. Veel grinden, zeer degelijke archer class (begin als bowman, dan later specialiseren in bogen of kruisbogen. Geen pets, aangezien dat ook een vereiste was), leuk armor.

Het is wel 2d, maar het is een volwaardig spel. Graphics, gameplay, muziek.. allemaal zeer goed. Probeer het eens, het is echt aan te raden :p

Das hier een filmpje van een (verschrikkelijk hoog lvl) bowman die al al z'n specialisaties gedaan heeft. Maar tegen dat je daar bent.. :p
[youtube]8EDRRrImQuw[/youtube]

Ge speelt maar op lvl 60 gestopt (zowel thief als bowman) door de kutcontrols die bijna niet aan te passen zijn. Misschien moet ik het eens proberen met een controller :p. Pets vind ik wel cool enkel niet als ze iets afnemen van je eigen power om het te balancen. Ook niet als ik ze teveel moet gaan zeggen. In MS vond ik dit heel tof dat pets extras hadden zoals messo magneet die geld opraapt. Of extra storage enzo...

- Silkroad lijkt me wel wat
- Heb in de tijd van BenX natuurlijk Archlord is geprobeert. Von het nog wel een tof game maar nu webzen -> trekt op de ballen...
- RIFT lijkt me beetje de remake van WoW met nieuwe graphics, geen coole archers dus.
- Conquerer online -> eens bekijken
- Knight online ook ooit eens geprobeert maar nooit echt ver geraakt.

Bumbolt

Legacy Member
ja?! :s je bent verplicht om met de pijltjestoetsel te lopen, qsdz is geen optie. Skills kan je idd overal zetten. En jump op spatie zetten ging ook niet goed als ik het me goed herinner.

Ik ga eens proberen met een PS3 controller. Ten slotte gebruik je maar 6 skills ofzo en zoveel knopjes heb je wel op een controller.

t511413

Legacy Member
Bumbolt zei:
ja?! :s je bent verplicht om met de pijltjestoetsel te lopen, qsdz is geen optie. Skills kan je idd overal zetten. En jump op spatie zetten ging ook niet goed als ik het me goed herinner.

Ik ga eens proberen met een PS3 controller. Ten slotte gebruik je maar 6 skills ofzo en zoveel knopjes heb je wel op een controller.

dit ik vroeger, ps bakske aansluiten en dan met software joystick toetsen bord keys binden

Bumbolt

Legacy Member
D8 ik ook aan om dat te gaan doen. Heb nu toch een bluetooth reciever ding gekocht voor men smartphone te syncen... Dan kan ik lekker relaxed op bed zitten gamen :p

jekkee

Legacy Member
ja true, lopen met pijltjes(wat mij neit stoorde:p) kunde idd niet veranderen maar da is ook het enige ze :p. jump is gemakkelijk te verandere :p

Smashy

Legacy Member
€M!€| zei:
Ga het nooit begrijpen wat mensen leuk vinden aan grinden, of pve in 't algemeen.
Enigste leuke aan een mmorpg (goede) is pvp...
Das de reden waarom je grind in quasi alle games.

Yeah mobs doden, en nog een en nog een, en dan een boss met wat anderen... :/
Smaken verschillen ;)

@Grinisagi :
Flyff is inderdaad nogal veel grinden =o

Bumbolt

Legacy Member
Heb vanavond wat tijd om even die PS3 controller te testen. Ga dat dan eens doen xD

Bumbolt

Legacy Member
Ik krijg die controller wel aan de praat met motionjoy drive (via test kan ik alles bewegen) maar ik krijg mijn maplestory niet opgestart (win7 64 bit)

Granaatappel

Legacy Member
jep in die open arenas wete wel, is zon speciale zone met 4 tal arenas in een cirkel, ken je in en pvpen.
leuke mmo hoor, maar idd die non english speakerz ijn een ramp

muevete

Legacy Member
Kalonline of 2Moons passen precies bij je vraag.
wel niet zo goeie graphs maar wel goeie spellen.

Granaatappel

Legacy Member
ja kal online, was opzich wel leuk eigenlijk, gear heeft daar geen level restrictie dus je ken supergoeie gear en wapens dragen als high lvl die je geven, en dat doen ze vaak

er zit nl mentor systeem in da spel dus die mentors high lvls geven je allemaal goeie shit echt sjill

Grinisagi

Legacy Member
kal-online heeft na lvl 40 wel restricties om armor & wapens hoor ;-)
maar tot & met G40 kan je op een lvl 1 character dragen, dat klopt

kaneda

Legacy Member
Granaatappel zei:
mensen die graag grinden, das een uitstervend ras :rofl::lol::scream:

of ongeveer elke aziaat :D

En Aion ik kan me der niemeer veel van herinneren, maar dacht dat het ook wel heel grindy was, maar heb der helemaal geen idee van hoe de "archer" class was. Misschien dat er iemand anders meer over kan vertellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan