Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speedyke zei:Ragnarok Online met 1/1/1 rates![]()
Fliblit zei:Uw beschrijving is een perfect match bij MapleStory. Veel grinden, zeer degelijke archer class (begin als bowman, dan later specialiseren in bogen of kruisbogen. Geen pets, aangezien dat ook een vereiste was), leuk armor.
Het is wel 2d, maar het is een volwaardig spel. Graphics, gameplay, muziek.. allemaal zeer goed. Probeer het eens, het is echt aan te raden
Das hier een filmpje van een (verschrikkelijk hoog lvl) bowman die al al z'n specialisaties gedaan heeft. Maar tegen dat je daar bent..
[youtube]8EDRRrImQuw[/youtube]
. Pets vind ik wel cool enkel niet als ze iets afnemen van je eigen power om het te balancen. Ook niet als ik ze teveel moet gaan zeggen. In MS vond ik dit heel tof dat pets extras hadden zoals messo magneet die geld opraapt. Of extra storage enzo...
je bent verplicht om met de pijltjestoetsel te lopen, qsdz is geen optie. Skills kan je idd overal zetten. En jump op spatie zetten ging ook niet goed als ik het me goed herinner.Bumbolt zei:ja?!je bent verplicht om met de pijltjestoetsel te lopen, qsdz is geen optie. Skills kan je idd overal zetten. En jump op spatie zetten ging ook niet goed als ik het me goed herinner.
Ik ga eens proberen met een PS3 controller. Ten slotte gebruik je maar 6 skills ofzo en zoveel knopjes heb je wel op een controller.
Smaken verschillen€M!€| zei:Ga het nooit begrijpen wat mensen leuk vinden aan grinden, of pve in 't algemeen.
Enigste leuke aan een mmorpg (goede) is pvp...
Das de reden waarom je grind in quasi alle games.
Yeah mobs doden, en nog een en nog een, en dan een boss met wat anderen... :/

noreeeee zei:das indd teh bomb
Granaatappel zei:mensen die graag grinden, das een uitstervend ras![]()
