Archief - MMORPG: Grinding, AOE, Archer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bumbolt

Legacy Member
Zoek dus een nieuwe mmo om mij mee bezig te houden tijdens het schooljaar xD Heb een half jaartje WoW gespeelt maar zegt me niet zoveel.

Dingen die ik zoek in een MMOPRG

- Zeer degelijke Archer class (In WoW bv heb je enkel hunters, die dan weer aan pet hebben die men niks zegt, zonder de pet zijn ze op zich niks waard -> nutteloos, via youtube gezien dat RIFT net het zelfde heeft..)
- Ik grind erg graag ik lvl liefst door mobs te mollen, liefst veel tegelijk dus grinden en AOE skills zijn belangrijk!
- Armor, ik kijk graag op nice vrij realistisch armor (niet zoals in kutgames zoals MU bv onder het motto hoe meer het blinkt hoe beter)


Ik weet dat er vrij veel van deze topics verschijnen maar hoop dat iemand die dergelijke degelijke mmo kent men even op de hoogte brengt...

dr.lee

Legacy Member
crossfader zei:
Hou je van grinden en een goede archer class? > Aion

Perfect match!

Lotro heeft ook een goede archer class (zonder pet!) maar lvl'n gebeurd vooral door quests, niet grind.

Je kan echter vanaf lvl 20 skirmishes spelen die je wel kan vergelijken met grinds + endgame lotro = pure grind voor armor/wapens/reputation/virtues/ crafting/ etc (er zijn endgame ook nog quests natuurlijk als je die wil doen).

PolletPoulet

Legacy Member
crossfader zei:
Hou je van grinden en een goede archer class? > Aion

Do agree, hoewel het ni echt een AOE based class is. Wat echt volledig aan u beschrijving voldoet (behalve het goed uitzien van armors etc etc), met archer class, massive aoe grind en ook grinding voor te levelen is hoe raar het ook klinkt, conquerer online. :rofl:

Fliblit

Legacy Member
Uw beschrijving is een perfect match bij MapleStory. Veel grinden, zeer degelijke archer class (begin als bowman, dan later specialiseren in bogen of kruisbogen. Geen pets, aangezien dat ook een vereiste was), leuk armor.

Het is wel 2d, maar het is een volwaardig spel. Graphics, gameplay, muziek.. allemaal zeer goed. Probeer het eens, het is echt aan te raden :p

Das hier een filmpje van een (verschrikkelijk hoog lvl) bowman die al al z'n specialisaties gedaan heeft. Maar tegen dat je daar bent.. :p
[youtube]8EDRRrImQuw[/youtube]

Darkwave

Legacy Member
Archlord, een spel waar ge eigelijk enkel kunt levelen via aoe grinding en de Archer dus heel veel aoe skills heeft:
f2p door Webzen, archer class is heel sterk in da spel (wa ik mij nog kan herinnere van de dage dat het van Codemasters was), heeft coole armors en is LOADS of grinding in tegenstelling tot Aion wat eigelijk al meer questen is nowadays om te levele ^^

http://www.youtube.com/watch?v=mDxzTs4n4xM

domigees

Legacy Member
rift is ook nog goed voor archers, en grinden,

altijd redelijk veel mobs die rondlopen en verschillende archer classes

de ranger wat meer pet gericht is,
en dan de marksman, wat meer long range marksman is maar zonder pet en wat meer damage
dat kan je dan nog combineren met de overblijvende soul trees

moordact

Legacy Member
als je rift grind , ben je inplaats van een paar weken 50 , over een paar maanden 50 lol/

en hij wilt geen pets

Grinisagi

Legacy Member
archlord & silkroad voldoen vrij goed aan je beschrijving..
Silkroad heeft in mijn ogen mooiere graphics dan Archlord maar is iets minder OAE grind.

Beide games zijn F2P, maar wel met cash-shop + doordat het een ongelooflijke grind is, zitten er op beide games vrij veel botters :)

edit: ohja FlyForFun (Flyff) is ook zeker een grindgame met een ranger zonder pet en veel oae
http://www.youtube.com/watch?v=lHZDVhJR5R4
sccs

jekkee

Legacy Member
maplestory :p

en da filmke is echt outdated en er is ondertusse heeel veeel veranderd :p

en verschrikkelijk hoog is ook veel gezegd eh xD kheb 2 chars die hoger zijn dan da lvl :p

moordact

Legacy Member
oooh ik ken nog eentje , Knight online.

echt een dikke grind met vette archer .

alleen spijtig dat het vol turken zit , en je in feite je geld moet kopen van mmo geld sites...
en je anders niet op een fantsoenlijke manier goede gear kan krijgen...

ook dikke pvp met world invasion sieges en graphics zijn wel ok de dag vandaag

Granaatappel

Legacy Member
moordact zei:
oooh ik ken nog eentje , Knight online.

echt een dikke grind met vette archer .

alleen spijtig dat het vol turken zit , en je in feite je geld moet kopen van mmo geld sites...
en je anders niet op een fantsoenlijke manier goede gear kan krijgen...

ook dikke pvp met world invasion sieges en graphics zijn wel ok de dag vandaag

knight online ja da heb ik veel gespeeld.
maar idd bomvol turken, nu heb ik daar niks tegen maar die gedragen zich in die game gewoon niet, die beginnen tegen iedereen turks te praten. (random PMs in het turks etc.)
wel apart trouwens da da vol turken zit, het is gewoon een engelse mmo....:confused:

Kennethdw

Legacy Member
moordact zei:
oooh ik ken nog eentje , Knight online.

echt een dikke grind met vette archer .

alleen spijtig dat het vol turken zit , en je in feite je geld moet kopen van mmo geld sites...
en je anders niet op een fantsoenlijke manier goede gear kan krijgen...

ook dikke pvp met world invasion sieges en graphics zijn wel ok de dag vandaag

Graphics zijn vrij slecht in knight online.
Het spel zit vol scammers / hackers / non english speakers, zelfs op de enigste server waar turken niet op kunnen zit het nog vol met die latinos die ook al gen goesting ebbe vo engels te klappe.
Gear is enorm hard te halen tenzij ge ne kei zijt in merchen of eel langk speelt of babashopped (geld van sites kopen etc.)
Game zit ook vol met bugs en cheaters en er wordt vrij weinig aan gedaan.

En ik heb dat spel veel te lang gespeelt naar mijn goesting xD.
Enigste pluspunt is de goeie (in mijn mening beste) pvp dat het spel heeft t.o.v. andere mmo's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan