Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
butcherken zei:

maartendq zei:Tasteless z'n stem is écht zwaar overstressed.. Klinkt echt niet goed.

[BAT] Hydra;15309675 zei:Kheb wel te doen met Idra ze, zo altijd geviseerd worden door de community...
BelgianTerror zei:och, iedereen lacht met Idra zijn "bm" maar anderzijds heeft hij daardoor ook veel fans. Ik zie hem ook graag spelen, dat ragen geeft het een onverwachtse twist
En Tasteless is idd zwaar hees... beetje raar, je zou denken dat ie het gewoon is van GSL enzo
