Archief - MLG Raleigh: 26-28 augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaTa

Legacy Member
Vandaag is het weer zo ver, een nieuw MLG toernooi.
Ditmaal gaat het event door in Raleigh, waar de spelers zullen strijden voor de eerste plaats (die 5k $ waard is) en natuurlijk 'eeuwige' roem.
Zullen de koreanen (opnieuw) met de prijzen gaan lopen of zullen we een geweldige foreigner te zien krijgen?
Het merendeel van het spelersveld zal zich eerst door de openbracket moeten werken, onder andere de Belgen Orly en Dantestyle.
De gevestige waarden van de voorbije MLG's & enkele gelukkige Koreanen zijn reeds in poules geplaatst.


De casters van dienst zijn:
- Artosis & Tasteless
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=259274
- Day9 & Husky
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=259273

Handige links: (sommigen worden later toegevoegd)
2011 MLG Pro Circuit/Raleigh - Liquipedia Starcraft 2 Wiki
MLG Raleigh stream schedule in your time
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=259122

CurrY

Legacy Member
Hopelijk hebben ze niet teveel last van die orkaan da gaat passeren.

DEEPEESSS

Legacy Member
Ik ben wel benieuwd, SC is eigenlijk zo het eerste spel waarbij ik echt graag naar de streams enzo kijk!
Altijd tof om te bezien en het is nice dat er zoveel toernooien worden georganiseerd :)

Kan ni wachte!

wireke

Legacy Member
MLG Preview team liquid:

"Fan favorite (Z)coL.CatZ could make a run, as could the surprising (Z)vile.Hawk. (Z)sixjax.ViBE hasn't been stellar lately, but he's seems like the extent of zerg hopes. Little known in America, Belgian zerg (Z)LLL.Orly also deserves a mention mainly for being European. But it's all unlikely. Fans of the swarm will probably have to look towards the championship pools instead."

Het is toch al iets :D

DaTa

Legacy Member
Ik kijk er alvast naar uit, MLG levert qua productie toch de beste toernooien.

Super Effective

Legacy Member
Koreanen verdienen een nerf zo IMBA zijn ze. Ik hoop op Catz als winnaar, het is echter ijdele hoop ben ik bang.

BelgianTerror

Legacy Member
LLLOrly een vlaming of waal? just want to know :p

Zal iig voor hem supporteren hoor, al blijven mijn favorietjes Huk en TLO sinds het begin der tijden (l)

wireke

Legacy Member
BelgianTerror zei:
LLLOrly een vlaming of waal? just want to know :p

Zal iig voor hem supporteren hoor, al blijven mijn favorietjes Huk en TLO sinds het begin der tijden (l)


Vlaming.

BelgianTerror

Legacy Member
nu nog zeggen dat het een limburger/hasselaar is en ik zal trots supporteren xd

wireke

Legacy Member
Als er mensen nog aan het kijken zijn, kom zeker eens op irc!

Zitten daar toch met man of 6/7 gezellig te keuvelen over de games ;)

9lives.sc @ quakenet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan