Archief - MLG Providence

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pnik

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Weer paar dingen bijgeleerd :p

1) TLO zijn Zerg is insane :D
2) Husky zijn stem is naar de kl*ten na al dat casten :')
3) Leenock is een opkomend talent, en Naniwa heeft een ferm ego :/

Naniwa vond ik eigenlijk echt geniaal :') hoewel zijn laatste games vs Leenock wel... suckten. Hij kon nooit echt vol op gang komen doordat hij zich altijd liet verrassen.

http://i.imgur.com/GFnYO.gif

Raaf

Legacy Member
Heb de finals niet gezien, maar Leenock was altijd al erg goed.

En TLO zijn zerg was in zijn eerste switch ook al erg goed. Zotte creep spread meestal.

BelgianTerror

Legacy Member
Naniwa is een goede speler hoor, maar hij is zo droog en vol van zichzelf...
Ik zie graag mensen als Huk en TLO, boordevol met charisma die twee <3 vooral TLO, die is gewoon zalig die gekke duitser :p

Timborius

Legacy Member
Leenock speelde inderdaad erg goed voor maar 16 jaar te zijn. En nu al ff 50000dollar mee naar huis nemen. :oink:

maartendq

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Naniwa is een goede speler hoor, maar hij is zo droog en vol van zichzelf...
Ik zie graag mensen als Huk en TLO, boordevol met charisma die twee <3 vooral TLO, die is gewoon zalig die gekke duitser :p

Naniwa charisma? Die kerel is "social awkwardness" in persoon (net als Idra, trouwens). Iemand met charisma is er niet in SC2 voor 't ogenblik, tenminste wat spelers betreft. Qua casters valt dit meer mee, met de gebroeders Plott, Artosis en Husky.

willonic

Legacy Member
maartendq zei:
Naniwa charisma? Die kerel is "social awkwardness" in persoon (net als Idra, trouwens). Iemand met charisma is er niet in SC2 voor 't ogenblik, tenminste wat spelers betreft. Qua casters valt dit meer mee, met de gebroeders Plott, Artosis en Husky.

De beste spelers zijn nog altijd nerdjes imo, dus ze hebben meestal niet de perfecte sociale technieken om een basis interview wa ehh.. "swoonn" te geven. Incontrol heeft deze technieken bvb wel, maar hij suckt wel als speler.. :p Misschien een soort omgekeerde evenredigheid? hmm...

Ma verdiende win van leenock. Zwaar aant klote met de mentaliteit van Naniwa. Als Naniwa ipv altijd FFE nexus first een andere build deed, bvb 3gate expand. Had em zeker nog een paar games kunnen nemen.

The Yeti

Legacy Member
Leenock was SICK! :D
heb echt genoten van als z'n matchkes. Zijne comeback tegen MVP was epic en zijn halve finale én finale waren ook beestig. verdiende winnaar imo.

En volgens mij is Naniwa een beetje autistisch ofzo...? het lijkt zo soms...

pnik

Legacy Member
Ksnap ook niet waarom Nani die (nexus first) forge expand deed op élke map. Ik dacht net dat dat vrij riskant was op mappen zoals Xel Naga en Dual sight, doordat ge een vrij open natural had...

Raaf

Legacy Member
maartendq zei:
Naniwa charisma? Die kerel is "social awkwardness" in persoon (net als Idra, trouwens). Iemand met charisma is er niet in SC2 voor 't ogenblik, tenminste wat spelers betreft. Qua casters valt dit meer mee, met de gebroeders Plott, Artosis en Husky.

Hij zegt toch niet dat nani charisma heeft :)

En er zijn wel spelers met charisma vind ik. Incontrol of catz (om er 2 te noemen), hoewel die nu niet de hoogste toppen scheren.

Xeo Pablo

Legacy Member
Super toernooi, jammer dat leenock altijd cheesede in de finals.

Nova533

Legacy Member
Het was meer Naniwa die ja hij krijgt 3x soort van roachrush tegen...
En dan nog Nexus first en FFE ipv 1-2gate openers.
Dus het is Naniwa die de fout maakte niet Leenock.

All in =/= cheese

Xeo Pablo

Legacy Member
Nova533 zei:
Het was meer Naniwa die ja hij krijgt 3x soort van roachrush tegen...
En dan nog Nexus first en FFE ipv 1-2gate openers.
Dus het is Naniwa die de fout maakte niet Leenock.

All in =/= cheese

Je kunt perfect roach allins tegenhouden met ffe, als hij gateway expo doet gaat leenock zeker geen roachallin doen dus das vrij nutteloos.

maartendq

Legacy Member
Leenock heeft gewoon een zot tornooi gespeeld. Dat hij Providence ging winnen had niemand voorspeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan