pnik
Legacy Member
BelgianTerror zei:Weer paar dingen bijgeleerd
1) TLO zijn Zerg is insane
2) Husky zijn stem is naar de kl*ten na al dat casten :')
3) Leenock is een opkomend talent, en Naniwa heeft een ferm ego :/
Naniwa vond ik eigenlijk echt geniaal :') hoewel zijn laatste games vs Leenock wel... suckten. Hij kon nooit echt vol op gang komen doordat hij zich altijd liet verrassen.
http://i.imgur.com/GFnYO.gif



