Archief - MLG Providence

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raaf

Legacy Member
Ik ben tussen al mijn werk door de relive toch een beetje aan 't checken :crazy:

GO nani

the_master_M

Legacy Member
Waar staat diene stream van starcraft? Want als ik op die link klik die hier gegeven is kan ik alleen maar kiezen uit halo, cod en lol stream..

edit: laat maar, blijkbaar gewoon op de homepage :p

edit2: valt mij net op dat naniwa met zijn linker hand zijn muis bestuurt, dat zie je toch ook niet veel bij progamers of gewoon in het algemeen?

the_master_M

Legacy Member
iedere linkshandige die ik ken gebruikt zijn muis met zijn rechterhand hoor..

wireke

Legacy Member
the_master_M zei:
iedere linkshandige die ik ken gebruikt zijn muis met zijn rechterhand hoor..

Ik denk dat alle linkshandige pro's met hun muis links spelen.

Losira - MVP g1 doet mijn zerg hart weer huilen :(

stormtrooper

Legacy Member
wireke zei:
Ik denk dat alle linkshandige pro's met hun muis links spelen.

Losira - MVP g1 doet mijn zerg hart weer huilen :(

Kuttig voor Losira :p Iets te lang gewacht lijkt me.

wireke

Legacy Member
stormtrooper zei:
Kuttig voor Losira :p Iets te lang gewacht lijkt me.

Had geen ultra's mogen maken. Ge kunt enkel ultralisk's maken als ge al gewonnen zijt want die voor de rest zijn die echt enorm nutteloos.

maartendq

Legacy Member
wireke zei:
Ik denk dat alle linkshandige pro's met hun muis links spelen.

Losira - MVP g1 doet mijn zerg hart weer huilen :(

Ik ging ff naar 't WC omdat ik dacht dat MVP toch verloren had, ik kom terug en zie MVP een comeback van jewelste maken. Zotte game.

Game 2 daarentegen was zo one-sided als maar kan zijn. Losira had nooit echt een kans.

Raaf

Legacy Member
Ik heb dat allemaal al eens doorgelezen en het is een beetje vreemd natuurlijk. Het lijkt me hier eerder MLG's fout. Hoewel het vreemd is dat naniwa die replay gaat checken.

wireke

Legacy Member
Hahaha :')

Husky : "Who in the crowd plays Terran?" ..."BOOEEEEEEEEEEEEEEEEEE"

Love it :D

BelgianTerror

Legacy Member
Weer paar dingen bijgeleerd :p

1) TLO zijn Zerg is insane :D
2) Husky zijn stem is naar de kl*ten na al dat casten :')
3) Leenock is een opkomend talent, en Naniwa heeft een ferm ego :/

BelgianTerror

Legacy Member
the_master_M zei:
Waar staat diene stream van starcraft? Want als ik op die link klik die hier gegeven is kan ik alleen maar kiezen uit halo, cod en lol stream..

edit: laat maar, blijkbaar gewoon op de homepage :p

Wat bedoel je met "enkel op de homepage"? :o
Tis de embed code die ik van MLG zelf heb gekregen via mail, dus die zou perfect moeten werken, tenzij iemand in de backend iets verkeerd heeft gedaan :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan